pattern-mania

最近冇乜講Beauty嘢,

欠落好多Beauty Blog債

全因pok ma最近又忙又頹...

搞新舖同埋突如期來o既頭痛事,

令我失去好多預算,

個人total "lost" 得好緊要~~

冇乜心情扮靚 & 護膚!!

荒廢咗呢一欄...

講開Beauty,

其實都想轉吓型,

如果唔寫試後感齋介紹,

真係冇乜味道...

睇完就淨係知有新嘢,

到底好唔好用,

睇完都唔知做乜?!

所以POK MA最近都要試一排先至敢寫,

由新產品都變成舊產品喇~~

如果你見到啲舊嘢,

唔好噓我~~

試清楚先至寫會真好多!!



以下呢兩件,

已經係舊product,

但最近有新包裝...

都好好用,

係pok ma 會keep 住用o既product~

FANCL Mild Cleansing Oil 唔使多介紹啦~

用咗好多支,

呢幾季都有出有日本手繪圖案o既樽,

增加咗購買慾,

呢個樽我會好樂意re-use 做梘液瓶,

唔好浪費啊!

仲有細細支washing powder送,



呢個version唔知仲有冇得賣,

不過下季又會有新pattern,

所以今次買唔到唔緊要,

留意下季啦!





另一個好好用o既makeup base,

又出咗蜷川實花o既攝影作品特別版,

我好鍾意蜷川實花o既攝影作品,

全部都好colorful,

睇到人好開心!!

上下去東京佢啱啱搞緊相展,

一次過睇晒佢啲作品,

真係好正~~



今次泡泡makeup base 出咗蜷川特別版

一定要棒場啊!!

Makeup base 好輕好薄,

用咗佢都好少用其實,

其它一搽就覺得太厚,

特別啱而家夏天用!



PR仲好體貼整咗盒果汁糖~~

POK POK 成日都叫我開、開、開...

當然唔會開畀佢啦!!

開咗仲得了o既?

個盒咁靚食完都唔會掉...

令我想起再見螢火蟲套呢套卡通片

諗起都鼻子一酸的!



P.S. to pok pok fans: 今日pok pok 暫停!!

哈哈!!


留言

  1. 好耐無見啦! pok媽 pokpok你好嗎?
    我見到個盒都諗起再見螢火蟲.... 但係我唔敢再睇, 每次都喊到收唔到聲架!
    [版主回覆05/12/2011 11:27:00]幾好丫, 係忙緊搞SHOP, 做乜咁耐唔嚟探下我個BLOG? yes yes, agree with u!!

    回覆刪除
  2. 個盒咁靚食完都唔會掉...
    令我想起再見螢火蟲套呢套卡通片====> 我都係呀~

    回覆刪除

發佈留言