Pok@Ocean Park (Part 2)

繼續OP之旅...

其實閒日去OP真係唔錯,

去親乜館物館都唔使點排隊...

成個旅程最失敗就係去睇海洋劇場!!

我哋已經早半個鐘入場霸,

點知一早已經坐滿晒人...

但係呢個係POK MA最想睇O既節目,

由細細開始已經睇咗好多次,

所以想POK去睇睇~~

於是我哋惟有企喺最頂O既欄杆度等開場啦!

點知愈等愈多人...

愈等愈多人迫埋嚟....

全部都係大陸人 / 南亞人士,

而且全部迫緊埋嚟嗰陣都唔認自己迫緊埋嚟...


POK都唔見得好ENJOY~

可能太遠冇乜feel...

粒蚊赧又鬼咁痕!!

又多人迫埋嚟....

冇乜心機睇~~

最後, 等開場等咗半粒鐘,

開場之後睇咗10分鐘,

頂唔順就走喇~~

要走都唔係咁易,

我只係想踏隻腳出去,

後面嗰個阿嬸已經急不及待要叉隻腳埋嚟攝位,

差啲 "戟" 到我跌低~~

我惟有用如來神掌一嘢推開佢,

然後破口大罵,

先至出到去~~

唉~~令今次旅程有少少瑕疵~~

下次要睇真係要早啲排隊~~

唉~~唔係話歧視佢哋,

不過喺度長大&受教育o既本地人一定唔會咁囉!!

唉~~~~



搞咗咁耐...

原來pok最鍾意坐....

纜車!!

終於有番啲笑容喇~~

一啲都唔驚!!

唔使同人迫係最舒服o架!!


難得的三人照~~~

(而我又唔太樣衰....!!)



我諗pok 最鍾意嚟呢度,

啲遊戲啱佢玩多啲!!

孕婦禁止進入~~

pok爸肩負起陪玩呢個重任!!!



坐木馬開頭都驚....捉到實唔敢同我say hi~~



轉咗兩三個圈之後先識笑咋~~





趁有太陽咁好feel...影番幾幅靚相先~~

可惜pok 冇嚟正經~~




經過一天的觀察, 我發現POK好鍾意行GIFT SHOP~~

每次經過都要搞一餐先至走...

但係睇動物就唔會唔捨得喎~~

yeah~~似足晒我!!

最鍾意SHOPPING~~

pok大個之後pok ma 有伴行街喇~~

但pok 爸就好唔得閒囉~~

hahahah~~



留言

  1. 終於等到op part 2 ,我上次平日去劇場都無咩人 ,我係成個stage既下面個入口入去 ,坐得好近 ,可以好接近甘望到海洋生物 ,下次去,一定可以睇到既 ! 好鐘意見到pokpok係街既相!讚!
    [版主回覆05/31/2011 13:07:00]咁好冇人? 我嗰日去周圍都唔係太多人, 但係一開劇場啲人就唔知喺邊度湧晒出嚟喇~~ 我會帶多啲pok pok 出去玩, 影多啲outdoor相

    回覆刪除
  2. 我都好耐冇見op啦~
    不過次次去親d人都迫爆咁...
     
     
     
    [版主回覆05/31/2011 13:07:00]閒日去ok~

    回覆刪除
  3. 唉,,講起都把鬼火,,上次去OP又係去睇海洋劇場,,當時又係坐滿哂人,,
    唯有企係欄杆睇啦,,頂,,後面班大6人係度迫黎迫去,,因我同朋友係企最前,,
    後面係咁迫埋前面,,根本郁都郁唔到,,忍左幾分鐘,,終於忍唔住走,,
    點知佢地仲要行上前,,我要開口鬧爆佢地先敢借過少少,,係少少咋,,
    我仲要一路大聲講,,唔該謝謝,,唔該謝謝,,如果有男人係度,,一早鬧爆佢地,,
    唉,,POK媽,,唯有下次早D入場啦,,海洋劇場要1個鐘前去先有位坐咖,,
    [版主回覆05/31/2011 13:09:00]我同你情況一樣呀~~我已經同啲人講我懷孕了, 你不要迫過來, 佢地都照迫, 仲話自己冇迫到~~真係想一腳伸開佢~ 原來要一個鐘前~~唉, 惟月下次醒啲, 買定嘢食喺嗰度等啦~~

    回覆刪除
  4. Pok 媽唔好勞氣,唉!d人係咁,真係要鬧咖!我呀…上年去世博,都變咗潑婦! 哈哈!叫人唔好勞氣果個通常都最鬼勞氣!
    PokPok鍾意行gift shop,鍾意shopping應該係胎教咖!
     
    [版主回覆05/31/2011 13:10:00]真係好怕同佢地搏鬥~~

    回覆刪除
  5. 嚇死人啦~好彩冇"cake"到妳跌倒呀
    下次一見開始多人好走啦
    更加好彩係佢冇"撞"埋嚟
    妳知啲人架啦,咩都爭一餐
    點知會唔會心急得滯為爭個位
    而係咁衝前架。。
    係啦,如果啲內地人可以改進吓啲文化咁就好啦。
    啱啱諗起~~頭先睇電視喺到講內地孕婦係咁湧落嚟生仔
    搞到本地啲孕婦擔心冇床位,又搞到啲醫護人員又多野做咗
    聽到覺得好嬲~
    [版主回覆05/31/2011 13:12:00]唉~~冇喇~香港日日都變緊~~乜都落嚟搶一餐.... 講起book醫院仲勞氣~~遲啲再交待~~

    回覆刪除
  6. 大陸人, 不論有無高深學識, 家底豐唔豐厚都好, 都照樣隨街吐痰, 高談闊論, 棟起隻腳食飯..., 淨係生活改善係唔夠架, 唔該順手改善下你地既人民素質, 唔好比其他國家既人貽笑大方啦, 好唔好?
    [版主回覆05/31/2011 13:13:00]我諗可見o既未來佢地都唔會有咩大進步~~

    回覆刪除
  7. 張3人合照pok pok仲係度say hi tim呀! 勁可愛!! hehe pok媽, 你要小心d呀! d大陸人冇品ga, 但奈何全hk都俾大陸人攻陷晒...
    [版主回覆05/31/2011 13:17:00]佢地真係好誇張o架~~ 我以為自己去咗深山, 對住啲食人族呀~~ 幾有錢都冇用~~ 最弊係佢地下一代都係呢類人教出嚟, 呢啲行為一代傳一代~~

    回覆刪除
  8. 我上個月都有帶阿仔去睇海洋劇場
    要早2個鐘坐底霸位啊, 雖然一早坐底, 但成日俾D 大陸同南亞人士踢到咯
    唉我個仔臨開場15MINS 先訓著左, 完場就醒晒.......真係激死

    回覆刪除
  9. 我見倒 Pok Pok 個開心樣 , 我自己都忍唔住由心笑出黎呀  !!!佢真係笑得好鬼開心  ~~~ 小朋友既純真, 真係好可愛 !  真係越睇越仲意 Pok Pok 同 BB 女女 !  多謝 Pok Pok 讓我知道女女都一樣超可愛 ~~~  我上次同家人去長隆又係乜都唔玩得, 唯一玩左我最愛既木馬 !!! 好鬼童真...hehe  好鬼開心 !
       

    回覆刪除
  10. 女人天生購物狂
     

    回覆刪除
  11. 都真係好怕呢d 大6人囉~ 真係唔係歧視, 但佢地o既行為真係冇咩教養~ 唯有自己小心d~ pok 媽您有大有細, 真係要再小心d^^ 不過唔好俾呢d 人影響您地一家大細去玩o既開心心情~ 哈哈~ pok pok 咁細過就鍾意shopping, 真係冇眼睇lu.......... wakaka

    回覆刪除
  12. 今次OP之旅睇落都係開心既一天丫!
    哈哈! 因為pokpok都係女仔黎架嘛.... 鍾意shopping好正常架! 佢如果鍾意玩transformer你就驚呀

    回覆刪除
  13. 但pok 爸就好唔得閒囉~~ bb係仔黎既~~~~??

    回覆刪除

發佈留言