女人愛晒apps都可以睇到pok pok

最近pok ma加入咗

e-SenseHK的iPhone apps「女人愛晒」人氣博客,

大家去呢度:

http://itunes.apple.com/hk/app/id439622896?mt=8

或者喺app store search「女人愛晒」就可以搵到,

當然是free的~

可以喺iphone最快update到pok pok o既blog,

想喺街度隨時隨地探pok pok 就快啲download啦!


入「愛晒會」有最新優惠, 不妨click入去呢個icon睇睇!!



博客入面可以睇到我個「寸到爆」o既樣!!

pok 爸都成日話我「咀妙妙」....

喺街度見到我寸咀黑面唔好驚,

pok 婆生成我咁我都冇辦法!!

hahaha~~


可以睇到最update o既blog~

有iphone o既朋友快啲去download啦~~

呵呵~~


今日 pok 自拍照,

個鼻大大的~~

似足pok 公~~

呵呵~~係啦!!

佢咁細個就戴大眼仔喎?!

唔關我事喎~~佢自己出世已經戴咗!!~

呵呵呵~~

又曲線讚自己個囡....




留言

  1. 肥pok著小背心~好肥啊
    [版主回覆06/07/2011 00:26:00]見咁少都睇到?? HAHAHAHAHA........係呀! 一節節肉o架!!

    回覆刪除
  2. 嘩哈哈~正呀,我鐘意哩個西瓜頭+著住麻甩佬背心嘅麻甩pok!!

    回覆刪除
  3. 我好鬼仲意 Pok 雙大眼仔呀   ~~ 我今日去做結構....好緊張呀 !! 唔知我女女係咪大眼仔既呢 !!! hehehhe..........

    回覆刪除
  4. love that!! 即刻DL左喇~ 我要係街都見到pokpok!!!!

    回覆刪除
  5. pok pok後面果個美女是誰?

    回覆刪除
  6. 墨爾本的蔡師奶2011年6月11日 下午1:54

    立即download 緊~~~ :)

    回覆刪除
  7. 即刻DOWNLOAD左, HAHA.......support support
    另外, 恭喜晒你!!

    回覆刪除

發佈留言