捨不得...



夜晚返到屋企樓下都係分頭行事,

我返屋企執嘢洗嘢ready to serve 豬髀,

POK 爸就去接pok pok,



呢兩晚pok爸夜返,

pok ma 就去湊隻豬髀仔,

點知pok 唔肯走...

抓住麻麻唔願放手....

平時pok 會乖乖跟我走自己行...


可憐的pok ma....

大住個肚, 基本上唔抱得廿幾磅的豬髀.....

一邊心痛一邊上演搶囡之好戲~~

so heart breaking!!!



生囡啦....生囡啦!!

唉~~



由麻麻屋企返到自己屋企,

都只不過係兩幢樓之隔....

已經嗌咗超過50次麻麻...

仲要係極慘情之語氣!!

心碎又心up....

點知番到屋企....

醒支益力多佢嘆...

即刻笑番晒,

冇再提麻麻....

真係艱辛!!

其實已經比以前湊多咗pok pok 好多...

已經多咗時間陪佢...

同埋每晚都好畀心機陪佢玩 (被佢玩!)

點知都係出現我最唔想出現的情況啊~~

冇計啦!

人生總要有所取捨...

希望pok大個少少會跟番我多啲啦!!



留言

  1. 噢,pok ma要加油!pokpok見到媽媽甘鍚佢,第時一定感動流涕

    回覆刪除
  2. pok ma 加油吖...

    回覆刪除
  3. pok ma 加油, 佢大個d就會明白ga la, 最多宜家畀多幾支益力多去tum下佢je =]

    回覆刪除
  4. pok 媽加油呀, 最多宜家接佢帶多d 佢like o既食物, 玩意tum 佢走, 佢大個d 一定會親您多d, 唔好唔開心. 奸巴爹 !!!

    回覆刪除
  5. pok ma, 你都要明白佢只係bb唔識野呢
    佢咁痴麻麻, 都係麻麻錫佢jei, 係咪? 要加油啊小心身子~
     

    回覆刪除
  6. 小車, 我是小車2011年6月17日 上午10:40

    pok 媽, 唔緊要喇, pok pok 仲細, 其實佢心裡面都係好鐘意媽媽架

    回覆刪除
  7. 係la~!!! 我個囡都係咁...夜晚自己湊返叫佢同嫲嫲byebye佢有時唔肯, 仲難捨難離咁...真係好傷心....haha 仲有, 宜家返親屋企佢都唔叫我, 要迫佢先肯叫....但baba人未到佢已經狂叫baba!!!!!!!!! 好乞人憎啊!!!! (但佢明明跟我多過baba的!!!!!!!!!!)
    hahahaha
     

    回覆刪除
  8. 性本惡,邊個縱佢,佢咪痴邊個羅。 既然作父母,連條命都可以俾左個小朋友,就要有做一世「衰人」既決心。

    回覆刪除
  9. pok 的上網 pose 真係十分豪邁~ 其實pok咁嘅情況可能係一時時架0姐,唔洗咁唔開心~我始終覺得女仔大大下都係鍾意跟媽媽多d~

    回覆刪除
  10. 唔係自己湊真係唔痴架 , 我個囡又何嘗唔係勁痴工人 !

    回覆刪除
  11. 其實pokpok會唔會愛益力多多d呢!
    pokpok咁專心嘅!睇緊乜呀?
     

    回覆刪除
  12. 小朋友都呢個佳段, 一定係黏住成日湊佢果個人. 我個囡都試過全程的士喊住要返麻麻屋企. 唔知以為我係拐子婆.  臨訓前都要搵麻麻陪訓覺, 果種心酸, 真係眼流在心裡流. 不過, 大大下佢會自動自覺黏返DADDY MAMI , 你可以放心.

    回覆刪除
  13. 昨晚在X上X酒樓巧遇pok pok一家...pokpok好可愛...個樣好bb!!

    回覆刪除
  14. pok媽~咪咁啦。
    佢大啲就會知妳係幾咁愛佢,幾咁為佢付出架啦
    我睇之前妳影啲video ~pok都有成日叫住ma咪喎
    ~可能嫲嫲比咗啲好野pok pok食,所以佢先會唔捨得走~

    回覆刪除
  15. POK MA,唔好唔開心,
    小朋友太細個,睇每件事都好直接,唔似大人,了解事情背後O既意義~
    女麻女麻日日對住POK,實會就佢,小朋友就會覺得女麻女麻好.
    我細個媽媽要搵錢養家,好小時間陪我,每年暑假佢都會帶我返廣州比婆婆湊,一住就個幾月,開頭細個,暑假一完,媽媽帶我返香港,我都會係火車站喊到死,話唔返香港.我相信當時我媽感受應該同你1樣~但當大個D,就會知媽媽有幾偉大,而家我同媽媽好似朋友O甘CLOSE!! 所以POK MA唔使擔心,你永遠係POK POK最親O既人~~~

    回覆刪除

發佈留言