Home Yoga~

pok ma 太忙了~~

作文很短~~看圖吧!!



學video的哥哥 "O" 咀~~

及時影低了~~



This is UP!



This is DOWN!!

(重點不是有沒有走光, 而是那隻屈住的腳趾公和那凌厲的眼神!)

p.s. pok ma 已經check過晒冇走光先至post,

勿動邪念!!


悶悶地...有咩搞作?



諗到喇~~


嚟個downward facing dog~~



好標準!! 可能係pok ma 馱pok嗰陣成日做呢個動作~~

喺我個肚度已經做過好多次!!


標準完成~~

唞唞先!!





留言

  1. 哈哈~ 我諗除左Downward facing dog, Pok Pok 一定仲會做happy baby~~ 哈哈~
    [版主回覆07/02/2011 03:10:00]happy baby 對佢嚟講唔係YOGA動作, 係平常動作~~HAHA

    回覆刪除
  2. Pok Pok 又肥左大個左, 靚就唔駛講都係架啦 !
    [版主回覆07/02/2011 03:11:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 一睇電視pokpok就可愛動作出哂黎
    [版主回覆07/02/2011 03:11:00](Empty)

    回覆刪除
  4. Pok Pok好似高左好多吖
    [版主回覆07/02/2011 03:11:00]係喎! 我都覺~

    回覆刪除
  5. Pok Pok隻腳指公好肉緊喎~ 哈哈~~
    [版主回覆07/02/2011 03:12:00]HAHAHA...唔知痛唔痛呢?

    回覆刪除
  6. POK POK:說本小姐辦緊大事....奴才仲唔醒少少攞玩具比我,
    一於啤行你先......
    [版主回覆07/02/2011 03:12:00]hahaha.......

    回覆刪除
  7. hahahah pokpok有少女味喇!!!!!!
    [版主回覆07/02/2011 03:12:00]係囉, 紮起辮好成熟咁~~

    回覆刪除
  8. pokpok好好肉,好可愛!
    [版主回覆07/02/2011 03:12:00]最近好似肥番少少~~

    回覆刪除
  9. 七百萬香港人一齊 參與七一大遊行 七一大遊行 爭取普選 改善民生 七一維園見! 用你的汗水和腳步行出香港精神 民間人權陣線將於2011年7月1日星期五 發起遊行,主題是「七一向前走,香港前途在我手」,當日下午3時由維園出發,前往政府總部。 日期:2011年7月1日(五) 時間:下午3:00 開始 集合地點:維多地亞公園足球場 路線:維園=>民主電車路=>中環政府總部 電郵: contact@civilhrfront.org 網頁: www.civilhrfront.org 表演嘉賓: 謝霆鋒 張柏芝 陳冠希 吳尊 鄭秀文 容袓兒 古巨基劉德華Lady Gaga (待定) 立法會無法迫政府改正 我們7-1上街告訴曾特首我們的憤怒,大家來吧!將人數推到50萬以上, 七一遊行六個議題 1. 回購公共事業 2. 增建公共房屋 3. 改革不義稅制 4. 設立全民退保 5. 譴責警察濫權 6. 捍衛表達自由 百物騰貴、基層叫苦,爭取基本生活保障 請各位要傳開去 叫哂所有朋友一齊參與今年七一大遊行 民陣 2011 年七一遊行三大主題 還我2012雙普選 民主普選,是每個香港市民的基本權利,並沒有妥協餘地。去年政府藉建制派及民主黨支持,通過不民主的政制方案,令未來十年的政制發展陷於泥沼。然而,我們不會因政治現實和政黨的妥協而放棄;我們要求中央政府還我2012雙普選,還我天賦的公民政治權利,取消諸如 功能 組別的政治特權,才能盡快為香港實現真正民主。 打倒地產霸權 我們除了力爭公民政治權利外,也要確保每一個香港市民的社會經濟權利得到保障。今日香港社會,不單官商勾結,政府政策向大財團傾斜,剝削小市民;財閥更憑恃財力壟斷大量公用事業和民生必需品。地產霸權無遠弗屆,從經濟特權延伸至政治、民生、甚至文化等,剝削港人。只有透過財富再合理分配,限富扶貧,消除財閥壟斷,才能打倒地產霸權,建設公義和平等的社會。

    回覆刪除
  10. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2011年7月1日 上午10:28

    紮辮仔好可愛~
    [版主回覆07/02/2011 03:13:00](Empty)

    回覆刪除
  11. pokpok 好似捽碟既 dj呀~!!hahaha 期望你既鋪頭快d開張
    [版主回覆07/02/2011 03:13:00]講開又幾似播~~ THANKS!! 希望過幾日搞掂~~到時POST相啦

    回覆刪除
  12. 冇見一排,POK POK大個咗好多.MISS U
    [版主回覆07/02/2011 03:13:00](Empty)

    回覆刪除
  13. 睇個標題... 仲以為係 pok ma 你在家做 pre-natal yoga... 估唔到係 pok pok... 哈哈哈... 好搞笑...

    回覆刪除
  14. 哈~POKPOK真係幾時都咁多表情WO!
     
     
     

    回覆刪除
  15. haha downward facing dog 呢個動作好perfect 呀!好叻呀pok pok!

    回覆刪除

發佈留言