C朗 da da

上次去照 da da 啲ultrasound pics唔係咁理想,



費事嚇親大家~~



都係睇住pok pok相先啦!!





hehe~~話佢笑得假定笑得甜好呢?!





da da 27 weeks~~



我懷疑佢想做C朗,



冇錯! 係有燥狂的足球員!!



一日怒踢我幾百下,



睇網站話係時候留意bb有冇踢,



使乜留意丫?!



根本就係一日踢到黑~~

搞到冇覺好瞓!!



今次個肚真係大得好快,



而家好似7個幾月咁款~~



真係好重, 有時都幾辛苦,



最近天氣又熱~~

都唔知前世係咪同佢兩個有仇,



馱兩個都要經過咁 harsh o既夏天~~



日日馱住個火球出街,



一沖完涼成身又濕晒, 都唔知沖嚟做乜!!



又唔敢用止汗劑, 今次真係臭到冇朋友,



唔係講笑!!

我好想快啲過度呢個大肚期~~

又要返工又唔操勞得但又勁多嘢做,

有時真係好 "掹憎"~~

但係又唔希望da da 早出嚟喎!!

最緊要健健康康呀~~

就嚟28周,

係時候要買定嘢, 執定走佬袋~~

so far 因為太忙, 同埋 pokpok 實在太多 bb 用品仲啱使,



bb用品行都冇行過~~

入醫院嗰排聽啲準媽咪講已經check住邊度幾時減價去掃貨,

我就好 out 乜都唔知!!

淨係去uniqlo買咗兩pack bb衫咋,

對 da da 其實唔係好公平,

因為pok 嗰陣4個月就開始買嘢,

到而家da da 7個月仲懶懶閒~~

haha~~第二個孩子照豬養丫嘛~~

其實湊過pok之後,

發現有好多嘢根本就可以出咗院湊湊吓先至買~~



有時間寧願同pok 玩多啲!!

哈哈~~






留言

  1. 一了第一胎經驗,定好多

    回覆刪除
  2. pokpok啲手手腳腳好似無甘肥了~~~

    回覆刪除
  3. Pok Pok so pretty and lovely and adorable !

    回覆刪除
  4. a beautiful girl with a smiling face wishing that you and da da will be healthy!!

    回覆刪除
  5. 呢個夏天真係好熱,辛苦喇Da Da Ma !

    回覆刪除
  6. pok媽加油~

    回覆刪除
  7. PokPok好識對著鏡頭笑,so cute.

    回覆刪除
  8. 我都怕用止汗劑對bb 唔好,我用Rexona,
    但唔用好臭呀,我問醫生,佢話腋下無乜影響,
    所以我照用,但pok 媽你醫生係咪話不可用呢?

    我最近轉用clinique新出的bb cream, 我估夠溫和適合
    大肚婆,但得一種色,查左之後好灰白咁,有無好介紹呢?
    [版主回覆08/25/2011 13:49:00]醫生乜都話得O架啦~~ 腋下太近breast feed 位置, 其實係有影響o架, 你諗吓化學物質入咗皮膚, 嗰度係有好多乳腺, 如果你諗住餵人奶, 就勸你真係唔好再用~ 外國已經有研究指止汗劑有機會導致乳癌 (雖然未證實), 但係呢個係bb o既主要食糧, 都係小心啲好~ rexona 好多化學物質o架! 我冇bb都唔敢用~~

    回覆刪除
  9. 我差不多晚晚都上youtube, 睇下pok pok的video,
    我當係胎教,哈哈,因為pok pok太可愛了!
    [版主回覆08/25/2011 13:52:00]唔記得答你bb cream問題~ 其實bb cream 係一種化妝品, 並唔係護膚品, clinique bb cream我未用過, 但係最好清楚入面係咩成分, 同埋嗰啲成分會唔會對bb構成影響, 淨係信佢廣告同埋估估下唔係辦法, 佢唔會話你知對bb有害o架, 因為佢想你幫襯吖嘛, 最好自己查證下~

    回覆刪除
  10. OMG.......我都係用Rexona止汗劑.....啱啱仲買左兩支添  ~~~ 出街唔用又真係好怕臭...Pok 媽有無 d 天然d 既可以介紹呀 ! Thx !

    回覆刪除

發佈留言