HABA美白。好多水

有blogger問...

其實大咗肚可唔可以用美白產品呢?

答案...

之前我呢篇blog都講咗有啲成分對大肚婆係唔安全,

詳情可以睇番呢度:

http://hk.myblog.yahoo.com/iwritebeauty/article?mid=27070

只要護膚品入面冇文中提及嗰幾種成分,

基本上都係安全o既~

搽上皮膚o既product, 好少會落到bb嗰度。

所以我都係用番平時用開嗰啲~~

不過呢,

大肚之後, 皮膚的確係容易敏感,

所以市面上好多含有化學 / 香料成分較多o既護膚品,

雖然對bb冇影響,

但係對媽咪皮膚唔好,

所以敏感呢個問題就比較值得留意!!

最近pok媽用咗HABA的Triple White系列,

一支LOTION, 一罌美白保濕霜~

質地真係好水潤,

好啱夏天用,

其實我平時唔特別注意美白,

有呢個function會當係bonus,

so far 用咗成個月,

皮膚都好好冇乜問題,

亦都覺得膚色均勻咗少少~

最緊要係保濕效果令人滿意~

所以值得推介一下~~

冇太肚o既當然更加可以用啦!!


HABA Tripe White Lotion $440
含有水溶性維他命C誘導體、水解米糠萃取物等等,
滲透度高, 可以喺搽其他護膚品之前, 起到軟化角質作用,
令隨後的護膚品更易滲透,
仲有抗氧化功能。


Triple White Moisturizer $490
加入咗水溶性&油溶性維他命C等等成分,
同埋有高濃度o既鯊烯保濕精華 (HABA皇牌成分)
感覺真係好水潤,
好多好多水~~


仲有保持水油平衡作用~~

不過一罌用得好快,

唔夠兩個月就用晒~~

可能質地真係太水~~

唔覺唔覺用多咗!

其實可能用o既分量唔使咁多~

實在太敗家喇!!



用咗之後都好多FRIEND話好皮膚好咗,

除咗因為呢個CREAM,

其實仲因為POK MA少咗化妝,

少啲化妝就少啲機會卸妝卸得唔乾淨,

冇咁多化學物質塞住毛孔,

令到啲皮膚多啲時間休息~~

同埋又馱緊 da da,

所以化妝可免則免~

等生完先至再貪靚過!!



留言

  1. 美白產品!!!岩哂夏天用呀!

    回覆刪除
  2. 我都一路想試HABA啊! 但係買唔起!! ><

    回覆刪除
  3. POK MA,,我想問有美白成份既野係咪唔好日頭用AR?! THANKS^^

    回覆刪除
  4. 我想好想試下呢隻牌子~~~ 仲有佢部導入既野~~~

    回覆刪除
  5. pok媽~我都有用佢lee條三重美白line ar~
    真係幾好用~清爽得黎又保濕
    我都幾鍾意用haba d products~
    雖然係貴d...不過佢無添加有害防腐劑, 用得安心d,貴d都值得~

    回覆刪除

發佈留言