再呻 + 陪mama上班


有冇掛住肥pok呢?

冇計啦~~pok ma 繼續忙到爆,

返到屋企冇晒energy,

莫講話寫blog,

連郁都唔想...

da da 呢個禮拜大得快咗好多,

個肚好墜,

加上天氣又熱有焗,

真係好辛苦呀~~救命呀!!

仲有喎!!

pok ma 原來上次表錯情,

以為血糖test passed,

點知去覆診嗰陣,

醫生話醫院唔記得幫我book 營養師??!!

(再一次證明呢間政府醫院真係廢到爆!!)

於是pok ma要開始戒甜,

已經辛苦, 仲要冇啖好食,

真係好想die呀,

快啲一刀桶死我算啦~~

救命呀!!

夏天本來係我最鍾意o既季節,

但係馱住da da 就變成孕婦最討厭的季節!!

唉~~夏天快啲過啦~唔該!!



呻完~~

life must go on!!

工作仍是要做,

禮拜日pok ma 要開工,

於是屈老公湊埋 pok pok 陪我返工....

做湊仔公~~



pok 喺舖頭度玩得超開心~~

梗係啦, 咁多叔叔姨姨陪佢玩,

一邊狂笑一邊周圍跑,

真係玩到喪晒~~



放電完畢,

係時候叉電~~

點解隻手要扮呂奇?

因為要托住個奶咀卦?!

哈哈, 不必深究~~




豬髀最近真係反叛咗好多呀~~

今朝一起身就唔肯飲奶奶,

見到個電視即刻要開,

唔畀佢開就扮喊~!

你估我驚佢扮喊咩?!

of cos not!!

我係怕佢唔肯飲奶冇嘢落肚咋~~

好彩屋企有星星餅引開佢注意,

後尾先至飲晒啲奶奶咋~~

鬥智鬥力唔係我強項嚟o架!!

惟有希望自己唔好咁快到底線啦~~



不過呢,

呢隻豬髀有時起身第一句就同我講:

「媽咪, i love u!」

嘩!!

冇晒免疫力啦~~

成個人畀佢溶咗!!

就係咁樣一啖砂糖一啖shit,

pok ma 度過咗個忙碌的一周!!



留言

  1. 個啖唔止砂糖吧! 呢個樣好似塗左eyeshadow甘~~~靚

    回覆刪除
  2. haha~ "Mama I Love U" 真係嬲佢唔落架哦~ 哈哈~ pok ma 您要加油,

    回覆刪除
  3. 一句'Mama i love u' 你已sweet曬 la.

    回覆刪除
  4. 你好,我是一個喜歡把 office 的喜怒事件化作搞笑漫畫的車人,有時間請來我的 Blog 走走,希望會帶給你很多歡笑啊!如喜歡,請支持我的作品!
      What the office 網址: http://hk.myblog.yahoo.com/whatheoffice

    回覆刪除
  5. 牙仔好似出齊,笑起來好似大個女左

    回覆刪除
  6. 一起身彈句「媽咪, i love u!」,真係成個心都甜到溶左

    回覆刪除

發佈留言