pok ma, pok 姐 & da da



最近感覺pok pok真係大個女咗好多,

之前日日見住,

好多blogger話佢大個咗好多我都唔覺,

最近, pok學嘢真係好快,

竟然可以講七八九個字o既句子,

我都覺得好驚嘆....

仲識得嗲、古古惑惑、講大話、胡扯......

真真正正感受到pok真係大個咗好多~~

同 pok o既 interactions 多咗好多,



真係會令人愈嚟愈牽腸掛肚,

以前唔明白點解啲friend生咗bb之後,

成日都要趕番屋企,

而家深深體會到,

小朋友真係好需要好需要父母陪伴佢地成長,

心甘情願畀好多好多愛畀佢~

好想好想教好佢~



就嚟做pok pok姐喇,

唔知pok pok會唔會呷醋呢?

我好怕顧此失彼,

好唔想分薄半點愛~~

好怕唔夠時間陪pok姐玩, hea, 照顧佢, 教佢......



希望 pok pok 會接受da da, 會識錫da da,

爸爸同「阿咪」會一樣咁錫你哋~~

但係我覺得佢好大機會唔畀爸爸抱da da......

佢地兩父女有時真係痴纏都令我好想嘔~~~


我呢......其實真係好想pok姐呷我醋....

不過睇怕呢個機會都幾微喇~~



留言

  1. da da係男仔 可能會痴你多d呢 吾好咁傷心啦

    回覆刪除
  2. pokpok 一定會錫dada ga!!!!

    回覆刪除
  3. ""佢地兩父女有時真係痴纏都令我好想嘔~~~ "" 好好笑~~~~

    回覆刪除
  4. 可能將來你同dada痴纏到pok pok呷醋呢^^

    回覆刪除
  5. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2011年8月5日 下午1:06

    大個左同樣可愛!

    回覆刪除
  6. Pok Pok 一定會好錫dada o既, 您放心啦~ 都係果句, pok pok大大下就會痴您架喇~ 放心啦~

    回覆刪除
  7. 但係我覺得佢好大機會唔畀爸爸抱da da...... 佢地兩父女有時真係痴纏都令我好想嘔~~~ <<<<  POK媽你D caption真係好生鬼 !!! haha, 唔洗呷醋啦~等pok大個左~你教佢點扮靚靚~識多d男仔 佢即刻唔要daddy自自然然痴住媽咪啦 (好衰tim ...hahahahahaa)

    回覆刪除
  8. 我覺得第日應該係PokPok好錫DaDa,因為DaDa係仔吖嘛(pokpok話嘅),反而唔得閒理爸爸,DaDa又好跟媽媽,到時就到爸爸呷醋喇!

    回覆刪除

發佈留言