Thank you!! May's 一口曲奇~

夜媽媽喺 IE 寫完一大輪...

點知按錯掣...

就係咁又要寫過~~

而家明點解自己平時只用Firefox...

係有原因o既!!

激氣~~

講番正題!!

前幾日blogger Avis 嚟探我,

仲帶咗啲小手信...

係May Fung 的一口曲奇~~



包裝好簡單好靚,

唔係好捨得拆呀!!


呢個係朱古力同埋hazel nuts

大細啱啱好一啖一粒,

我講我!!


為食樣!!


為食事不遺餘力!!


好好味呀~~


例牌食到成咀都係~~

哈哈~~

Thanks again Avis & May~

今晚同POK試咗hazel nut,

一早急不及待掃晒成包almond!!!

入口鬆化, 味道清甜,

食完唔會「張」住個口,

唔覺好油膩,

食到停唔到口!!



好彩之前飲糖水測試 PASS 咗,

如果唔係淨係睇住豬髀食我冇得食喇~~

好彩好彩!!

咁鍾意食甜嘢又唔畀我食,

比死更難受!!

May's 一口曲奇@灣仔皇后大道東136號地下B舖

仲有我好想試吓May o既Crunch cake 呀!!

就嚟生日唔知可唔可以有幸食到呢?!







留言