冧爆 you & me







留言

  1. POK POK個樣"lum"到呢 haha

    回覆刪除
  2. pok ma你簡直就係第3者 呢對小情人 旁若無人 我行我sweet

    回覆刪除
  3. 真係好SWEET啊呢對小情人! POKPOK將「阿咪」同ME掉轉左,HAHA!

    回覆刪除
  4. 嘩,,,,,,,,,,lum c pok 爸喇~

    回覆刪除
  5. pokpok冧完pok pa之後,佢個樣好怕羞咁呀,好可愛,真係好儉小男朋友咁啦.....

    回覆刪除
  6. 哎呀~好可愛呀 好似樹熊咁攬住pok 爸。
    真係sweet sweet啫
    不過我諗第時da da 都會咁樣同妳sweet sweet啫!

    回覆刪除
  7. pok ma 呷醋死喇~~~

    回覆刪除
  8. What a sweet girl!  

    回覆刪除
  9. pok真係勁嗲,超冧~

    回覆刪除
  10. pok爸冧爆~~~~~~~~~

    回覆刪除
  11. 月光眼與大眼睛2011年8月15日 上午1:46

    真係好嗲喔~~ 睇見都開心! hehhee....唔怪得我老公成日都話想生個女呀~~
    [版主回覆08/15/2011 11:49:00]女仔係嗲啲o架!! 天生的!! hahaha~~

    回覆刪除
  12. 嘩~ 好LUM呀!!! 女仔真係嗲D呀. 如果我個B仔出世之後都係咁嗲個爸爸, 我老公一定開心C.........

    回覆刪除

發佈留言