2011太空漫遊


呢團嘢....係咩嚟o架?


咪就係呢隻豬髀仔囉~

中秋節....

pok ma 完成手頭o既工作同私務,

已經累到得番一格電....

但係中秋節點都要同 pok pok 落街

感受吓節日氣氛o既~

似唔似要去太空漫遊呀?


睇吓佢幾開心~~

開心到周圍走...

仲有pok爸特登買o既兔兔燈籠,



但係pok只係興奮地嗌咗幾聲兔兔,

然後拎咗一陣....就唔肯再玩喇~~

o徒晒pok爸一番心機,

仲特登叫舖頭改造成小燈胆...

可能冇乜gimmick啦~~

出年再玩過~~


無喇喇嘟豬咀~~


又扮阿爺行路~~


嘩~~連我自己都覺得我哋太似樣喇~~
變態!!


呢張相主要係show下...

pok媽對腳...31週都仲幾瘦~~

有少少自滿添~~

hahahaha~~

你哋由我啦,

過多幾個禮拜我就肥腫難分o架喇~~

基本上而家已經開始腫腫哋lu~~



開心到周圍走, 捉都捉唔住~~
↓  ↓  ↓



留言

  1. 豬俾係完全濕哂
    [版主回覆09/15/2011 12:09:00]total wet ar!!

    回覆刪除
  2. 睇見都開心呀,我個日做節都累到爆,都無帶囡囡落去感受節日氣氛,反正佢只得三個月人仔,不如早啲上床睡覺仲好啦> V <
    [版主回覆09/15/2011 12:09:00]今年pok識玩我先帶佢落去咋~ 之前都係o徒氣, 都未識玩, 唔知做乜~~

    回覆刪除
  3. 呢隻濕水雞仔玩得好開心哦~~ 哈哈~ 下年可以同dada 一齊玩喇~ ^^

    回覆刪除
  4. 真係好似樣 POKPOK係Q版咋

    回覆刪除
  5. 大住個肚,同pokpok玩都要小心d呀!!

    回覆刪除
  6. Pok 咁乖,戴住個發光頭盔都無整爛

    回覆刪除

發佈留言