內外夾攻好腳法

隔幾晚就失眠一次,

是pok媽最近o既睡眠pattern,

最緊要唔好畀自己朝早太晏起身

又或者嗰日太得閒,

否則, 夜晚多數三點幾四點會醒,

然後到朝早六點幾先至瞓得番~~

原因??

要賴都唔係話冇.....

首先, 在內有 da da 腳法秀麗永冇失準,

啲腿功愈嚟愈勁~

有時大力到我成個人都郁一郁,

真係好腳法~

如果咁都瞓得著,

我諗我真係要好攰先至得~

在外, 有時pok爸唔記得將pok pok姐擺去另一邊,

於是pok姐夾喺中間,

成個人一百八十度大迴環不斷轉動,

基本上每朝瞓醒o既動作都令人啼笑皆非,

你可以想像半夜o既「戰況」係幾咁激烈,

有好幾次pok pok 姐因為太愛da da o既關係,

成個人瞓上我個肚度....

oh my god~~

呢個時候,

我就會嗌醒累到爆o既pok爸,

將pok姐歸位~

如此內外夾攻之下,

有乜可能會瞓得好呢?

算啦~~

我都慣~~

唔好問我點解唔訓練pok姐自己sleep,

我唔想再答,

總之, 已經唔可以唔同pok姐瞓,

好彩o既話, 老公醒水會記得用自己身軀擋住pok姐,

唔好彩嗰晚,

我惟有用個大枕頭自保兼保住da da~

或者用個背脊向住pok姐,

減低da da 被襲之機會~~

但係背脊仍然是會被襲的~



以下照片有點驚嚇, 不喜勿看~


(唔係話呢幅!)












da da 之近照~~

(如引起不安, 請見諒!)

da da 29 weeks,

發展得唔錯,

有成3磅1喇~~好叻仔呀!!

唔怪得出腳咁重啦~~

今次帶埋pok姐去見da da,

佢冇驚喎~

仲學da da 嘟嘴添~~

連醫生都笑pok姐~~

希望da da 健健康康,

無驚無險咁出世,

之前da da 動靜冇咁多,

都唔係好感受到da da o既存在,

而家29 wks, 開始有逼到埋身o既感覺喇~

乜都未買,

係咪好大膽呢?

不過醫生話da da位置唔錯,

暫時touchwood應該唔會早出嚟,

個頭已經轉咗向下,

真係叻仔~~ (又讚多次!)

而家首要任務,

就係要執走佬袋,

haha....

乜都未買,

不過我記得上次醫院好多都有,

e.g. 床墊、沖洗瓶、m巾、網褲、碗筷、毛巾嗰啲都有....

所以今次諗住買少少就夠~~

咪懶懶閒囉,

睇嚟要著緊啲先得喇~~



留言

  1. 我成家都好期待DADA出世
    [版主回覆09/07/2011 23:18:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 好緊張啊!好期待dada出世!

    回覆刪除

發佈留言