兩年前...


兩年前...
嗰個八號風球嘅晚上,
嗰條濕滑嘅公路,
嗰個急尿嘅司機....
令我可以趕到去醫院...
十個鐘頭之後,
等我可以親口對你講一句「我愛你」!!


留言

  1. ^ V ^ 好好的媽媽~~~~

    回覆刪除
  2. Pok Pok 生日快樂,身體健康,快高長大!

    回覆刪除
  3. Happy birthday to PokPok

    回覆刪除
  4. Happy Birthday to Pok Pok!!!!

    回覆刪除
  5. Pok Pok 生日快樂呀~~~ 祝您身體健康,開開心心, 快高長大 ^.^

    回覆刪除
  6. 生日快樂呀pok pok! 祝你快高長大, 身體健康!!

    回覆刪除
  7. Happy Birthday to 豬脾

    回覆刪除
  8. 我個仔仔樂樂都係090915出世呢~
    [版主回覆09/15/2011 21:55:00]OH!! SAME DAY!! 樂樂BB生日快樂~~快高長大~聽MAMA話~

    回覆刪除
  9. Pok Pok 生日快樂,身體健康!ee仲要多謝妳帶俾我哋咁多嘅歡樂!

    回覆刪除
  10. pokpok生日快樂~~祝你一世都係成日笑得咁開心!
     

    回覆刪除
  11. Pok Pok Happy Birthday ar........祝 Pok Pok 身體健康 ! 日日都開開心心 , 永遠都噤可愛 !

    回覆刪除
  12. 好似一路睇住佢長大咁. Pok Pok, Happy Birthday to your 2 years old!希望妳身體健康!!快高長大!!

    回覆刪除
  13. Pok 媽, 我係雜誌見倒 Pok Pok 呀  !!!!  Pok Pok 去左拍廣告 ? 唔通惠氏廣告係 Pok 爸出品 ! 係雜誌見倒 Pok Pok 感覺好得意呀 ! 我好似 Pok Pok 既 Fans 噤呀 !!!!!  一見倒偶像鬼噤興奮 !  好可愛呀 !!!

    [版主回覆09/20/2011 18:20:00]not pok pa's o架! 係pok pa's friend 啱啱需要小妹妹, 所以客串下~

    回覆刪除
  14. 原來係友情客串   !! Pok Pok 小明星呀  !  Pok Pok 真係超可愛 ~~~~  ....

    回覆刪除

發佈留言