大肚婆啱用的止汗劑

自從上次喺blog度講過...

因為pok ma唔敢用止汗劑,

大熱天時汗流夾背...臭到冇朋友~

跟住Organic brand ~ Melvita PR 就打畀我,

話佢哋有隻止汗劑,

係啱大肚婆用o架!!

yeah!!


Melvita Alum Stone Spray Deodorant
$180/50ml

用咗成個禮拜,

效果唔錯,

唔會好似REXONA嗰啲咁勁,

汗都仲有,

但係真係好咗好多~~

起碼我行埋其他人度冇咁尷尬~

大家知道嗎?

其實就算冇懷孕,

止汗劑都唔好搽咁多,

尤其是女性。



why?

一般止汗劑或香體露主要成分係鋁鹽或含鋁化合物,
暫時堵塞汗腺, 從而達到止汗效果。
有研究話, 鋁鹽 / 釋放出鋁o既產品已經被確認含基因毒性,
喺皮膚表面使用, 腋下皮膚會吸收咗鋁,



而研究發現,
乳癌患者o既乳房組織外弦部位 (即腋下) 中鋁o既含量,
較乳房內弦部位高,
加上腋下位置好多淋巴核,
止汗產品被皮膚吸收之後會積聚喺淋巴核,
造成淋巴阻塞~~



同埋好多止汗劑都含有苯甲酸酯 (parabens),
係一種美容產品常用o既防腐劑,
會喺乳房組織累積,
已經有研究化驗人類乳房腫瘤組織,
發現咗20個樣本中有18個含有苯甲酸酯~



一項研究亦發現,
喺437名乳癌患者當中,
經常使用含鋁鹽或鋁化合物止汗劑及剃毛o既女性,
被確診患上乳癌之年齡明顯較為年輕。



Melvita 呢個止汗劑冇加入鋁鹽、苯甲酸酯
酒精、同埋人造香料
大大減低致癌機會~
主要成分係天然明礬結晶,
有天然抗菌同埋收歛功效,
可以消除因細菌滋生而產生o既體味,
亦都唔會阻礙汗腺o既排毒功能,
另外含有薄荷, 可以令到腋下清爽啲~
仲有法國ECOCERT及BIO有機認證~~
所以用得好放心~





pok ma 按


由於腋下好接近乳房,

特別係懷孕期間,

乳腺製造奶汁,

含有鋁鹽同埋苯甲酸酯

兩種成分o既產品真係唔好用,

以免BB食埋啲化學物質~~

pok ma因為超驚BB食咗啲化學嘢落肚,

所以之前寧願捱臭,

都盡量唔用deodorant ~~

而家用咗Melvita呢支,

總算冇咁臭~~

haha~~

同埋鍾意佢係噴裝,

比roll-on deodorant 更加衛生,

唔會積聚細菌~~

所以, 如果你有咗bb,

選擇止汗劑要特別小心~~

可以唔用就唔用,

如果唔得,

記住買止汗劑o既時候留意成分,

認住鋁鹽 & 苯甲酸酯

用不得!!



留言

  1. 原來係咁....唔講真係唔知呢....謝謝pok媽教路 ^^
    [版主回覆09/09/2011 11:41:00](Empty)

    回覆刪除
  2. (Empty)
    [版主回覆09/09/2011 11:41:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 我以前都有呢個問題, 不過自從盡量戒煎炸野同重口味食物之後真係少左體味, 連止汗劑都唔洗用!!
    [版主回覆09/09/2011 11:41:00]煎炸嘢都唔係食太多, 但濃味嘢暫時都戒唔到喇~

    回覆刪除
  4. 一路睇一路諗我既纖維瘤係咪因為用得止汗劑多!!!!!!!!!!!
    我以後要留意下 鋁鹽 & 苯甲酸酯!!!!
    thx yr information!!!!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆09/09/2011 13:00:00]我都有呀, 所以咪驚驚囉~~

    回覆刪除
  5. 請問係邊度有得買呀?
    [版主回覆09/09/2011 12:59:00]中環IFC 1088A, 銅鑼灣時代廣場B237, 尖沙咀K11 Basement 2層B203B, 沙田新城市廣場1期2層219

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問隔左甘多年仲有無得買,我見個blog係2011年,而家2017
      我想買孕婦止汗劑俾老婆,pok媽請回覆

      刪除
  6. 其實都知噴得多止汗劑唔太好....只有夏天先用~但係用得多都唔好~~宜家見到POK MA既好介紹~~~

    回覆刪除
  7. 我買了,用後的除臭功能無rexona那麼勁,但它標榜是有機天然產品,
    用得比較安心,都好細支,可能用三十次就用完。
    另外,店員又推介它的牙膏, 亦話孕婦不應用漱囗水,太多化學物質
    但我有用呀,怕牙週病

    回覆刪除
  8. 多謝pok媽介紹:-)
    另外,我一直有塗olive oil,
    請問妳知否邊個牌子最純正?
    我好期待見男版pokpok,希望dada 似pokpok咁靚及趣緻!

    回覆刪除
  9. Pok 媽, 頭先問過止汗劑一事, 啱啱睇倒 lee 篇啦 !!! 唔該晒  

    回覆刪除

發佈留言