剪剪剪

寫呢個題目,

突然覺得自己好「家庭主婦」...

不過又真係好想寫~~

曾經....

食物較剪令pok ma困擾咗好一陣子...

點解咁講呢?

話說, pok pok 需要剪食物之初,

pok ma 都係就咁行過百貨公司,

求其見到把叫做食物較剪o既就買,

原來買食物較剪大有學問!!
 

點解咁講呢?

呢把黃色小鴨,

個樣幾cute,

廿幾蚊, ok吖~~

以為買咗唔使煩,

點知用落真係把幾火,

講明係食物較剪,

洗咗兩次之後佢竟然夠膽死生誘!!!!

真係枉為一把食物較剪~~

怒!!!!

唔係錢o既問題!!

係企業責任o既問題~~

奉勸大家千祈唔好買!!!




仲有呢把minimoto,

好彩冇生誘, 都算正常,

但係佢真係細把得太可憐,

剪鋒大家都見到有幾短啦!!

隻手指大少少都穿唔入個圈~~

唔通佢設計嗰陣,

以為啲bb會自己攞嚟剪嘢食o既??????

我奶奶就係用緊呢把,

但係由於佢又係相信「食物較剪」呢幾個字...

認為剪食物一定要買番叫做「食物較剪」o既較剪,

所以雖然佢隻手指好大, 差啲穿唔入個圈,

都要局住用,

不過佢覺得ok,

就繼續用喇,

反正佢都唔係成日用~~



幾經辛苦,

終於搵到呢把 hello kitty,

(我o既死敵~~!)




但係卻是出奇地好用~~

刀鋒夠長夠利, 剪肉肉一剪就掂~~

仲有體貼大細圈畀媽咪隻手指可以順利穿過,

唔會妄想係bb用o既~~

同埋最緊要最緊要o既係,

so far 洗咗十幾廿次,

都冇生誘,

唔知係咪同佢用咗磨砂不誘鋼有關,

個駁口位仲有膠包住,

咁就冇咁易生誘~~


雖然佢係我死敵,

同埋又唔平, 成七十幾蚊一把,

有一把仲靚要成百幾蚊...

但係真係好愛佢~~

同 pok pok 出街唔可以冇咗佢~~

除咗KT,

仲有布甸狗呀, 車車, 大口仔呀嗰啲,

記住要去Sanrio Vivitix 度買!!

唔好去錯第二度~~




留言

  1. 支持繼續post bb 小百科!!!!
    [版主回覆09/14/2011 01:32:00](Empty)

    回覆刪除
  2. 未洗用到,但又可以知多d!多謝指教!
    [版主回覆09/14/2011 01:32:00]呵呵~~未有小朋友o既感受係冇咁大~~

    回覆刪除
  3. 忍唔住答你。
    我都買過好多剪刀仔,真是不要貪平。
    minimoto細細把可出街帶,但太細,就出完街就唔見左,可能掉左都唔知。之後見無印良品有細剪,但一兩次洗過就生銹。
    最近,在一田百貨賣碗那邊,買左一把世上最好用,寫明食物剪刀,刀不生銹,長身,手把是軟膠造,made in japan ,才賣四十八大元!brand 是 Nikken,在家必需,見到一定要買。
    [版主回覆09/14/2011 01:33:00]oh~一田實在離我太遠了~~ 而家我買咗呢把hello kitty已經心滿意足, 唔使再買lu~

    回覆刪除
  4. 我只係買過2把食物剪,都係响普通文具舖買的普通剪(唔係專for剪食物),第一把太細,用左幾次無用。第二把用左我諗最少一年到而家,十零廿蚊,又幾好用,仲要用左咁耐無生秀,只係個刀套鬆左少少,比較容易落出來,其他都好ok喎!
    [版主回覆09/14/2011 01:34:00]thanks for your info. 而家hello kitty 呢把都ok好用, 我都會繼續用佢, 文具舖嗰啲又係唔知會唔會生誘, 所以唔敢搏~

    回覆刪除

發佈留言