Facebook Game 癮

最近pok ma又再迷上facebook online game,

乜game都玩一餐,

最o徒時間就係sims social,

成日心思思想去買傢俬…

又或者畫畫、彈琴、打字賺錢買傢俬……

真係冇得救!!





其實pok ma不嬲都幾宅…

連iphone bakery story、fashion story都唔放過!!

仲教埋pok pok將啲蛋糕上碟添~

而家pok都識幫mama上碟 / 將啲衫上架lu~

呵呵~~



上次join咗cryolife 儲臍血,

原來佢facebook都有game玩,

不過個game就簡單啲,

主要係圍繞cryolife 15個服務commitments

答中問題過三關之類…

重點唔係個遊戲,

重點係有禮物送,

有機會贏張coco stylewood BB搖搖椅!!!!



獎品好吸引~~ 好似好舒服咁喎!

我都想換一張!!

所以都玩咗~

有興趣就去facebook玩吓啦!



http://apps.facebook.com/cryolife-bingo-game/main.php


留言

  1. 我冇乜fd 玩sims 所以我好耐都upgrade 唔到, 唉~~~~`

    回覆刪除
  2. 我都有玩facebook game(sims,restaurant city......)玩上癮.

    回覆刪除
  3. 哇~睇落張椅好似大人細路都啱坐咁嘅,重好似好舒服咁喎。。

    回覆刪除
  4. 我都有玩e隻Game啊!!!!不過有d任務唔太識做.........

    回覆刪除

發佈留言