終於有da da份

OH! 第一次感受到...

pok pok 最近「少女味濃」!!

特別係佢拎起da da 件新衫擺上身拼拼~~

囡大了!!



近日POK除咗「少女味濃」、

仲「醋意勁濃」~~

我唔敢話畀佢知啲衫係da da 著o既,

亦都冇話係佢o既....

反正 pok 一陣就唔記得,



見佢拼得咁開心...

下次再買畀pok 啦~~

反正第日佢啲衫肯定會多過da da......



行吉之島、hallmark、千色店睇bb衫感覺實在很不爽,

一係唔啱心水, 一係貴到爆咋,

閒閒地二百蚊一件夾衣 for 0-3個月,

著三個月?

黐線的啊!!

 可能淘寶淘得太多,

呢啲價錢真係接受唔到....

可能市面bb衫啲價全部都係咁上下....

以下全部 H & M,

幾十蚊件,

有啲仲幾型, 買得好開心~~

 

冬天BASIC嘢~


型呀型呀~




啱啱出世著唔到H & M o架喇~~

吉之島減價都買咗啲NEW BORN 底衫 & 夾衣,


仲有我最愛o既uniqlo BB 衫~~

見到要即刻買,

如果唔係好快冇晒碼~~

買住咁多先~~

想買時成日畀POK爸阻止,

佢話我坐完月肯定會大買特買,

又係喎~~

睇定啲 da da 生長情況先再買都未遲~~




留言

  1. pok媽~點解件件都係啡色嘅?....* v *
    [版主回覆10/01/2011 22:30:00]do you mean 灰色? 唔係呀~有藍色同白色o架~~

    回覆刪除
  2. 我諗起睇過pokpok BB果陣笑爆鈕果D相,衫仔睇定D先買都係好事。
    [版主回覆10/02/2011 03:40:00]理性的消費者....

    回覆刪除
  3. 你買d 衫咁樣既??都唔女仔~ hahahahaha 唔通dada係...........男仔????????
    [版主回覆10/02/2011 03:40:00]唔通......你而家先至知?

    回覆刪除
  4. Hi, Pok 媽,我想問下你多數去淘寶邊幾間商店買BB衫呀? 我都想買俾我BB,好多未買過唔知質量點. 希望你可以提供下啦. Thanks

    回覆刪除
  5. small pretty lady

    回覆刪除
  6. POKPOK好可愛~! 佢做緊一件SALES姐姐成日叫我地做既事"睇啱埋鏡拼下啦~!"

    回覆刪除
  7. pok pok 唔好拎錯細佬o的衫衫著呀~!~~~

    回覆刪除
  8. don't buy that many la....really no time to wear all...wkakakak

    回覆刪除
  9. 我都係,上淘寶淘得多,出面d童裝真係買唔落手,既然淘寶的又平又靚,就算見到周圍有d都好靚,但一睇價錢--都係淘寶算啦!

    回覆刪除

發佈留言