dot柄萌物@淘寶

收到喇~~收到喇!!

「咩嚟o架?!」幻想 pok pok 一定會咁樣講...

不過我已經等唔切pok,

自己拆開驗貨喇!



緊張緊張!!


ta-da!!!

dot 柄梳化仔~~

喺香港搵咗好耐,

玩具舖、小童傢俬舖呀、yahoo拍賣呀........

都搵唔到啱心水~~

最後都係上淘寶~~

勁多款揀呀!

初初睇以為係吹氣,

原來係100%海綿,

只是RMB 188

like爆!!


梳化套可以拆下清洗~~

美中不足o既係條拉鍊好流~

一拉就爆咗!!

不過由於佢實在係平,

算啦!!

一係搵人換拉鍊, 一係用針線聯一聯佢~



同梳化同一個dot 柄pattern

仲買咗呢隻長lai lai 攬枕公仔 (RMB 38)~~

so cute!!!

sip 喺個肚與床之間的空隙,

可以托住個肚,

唔使特登買孕婦咕o臣都OK~~

正正正~~



為咗令運費再抵啲,

同一個pattern仲買咗...

有手有腳紙巾套...

好可愛~~~ ^_^

RMB 23



仲有拖鞋 RMB 19 ~~


全部都同網上睇o既一樣,

今次dot柄淘寶大成功~~!!

好開心!!


公主病發作買埋軟綿綿衣架~~

RMB 18/5個



今次試用淘點集運第二回,

so far 都 ok~

一件不漏收到晒~~

好有滿足感!!

最大好處就係唔使每一間買幾件,

夾硬買啲自己唔係咁鍾意o既貨,

一間買一件都得,

然後集埋一齊先至運落嚟香港,

真係抵好多啊~~






留言

  1. 個梳化仔好得意^^

    回覆刪除
  2. 可唔可以比條link我, thx~

    回覆刪除
  3. can i have the Taobao link please?

    thanks :)

    回覆刪除
  4. 可愛呀, 我都買左呢個系列的拖鞋, 被同頸枕, 不過未收到貨 :) 好期待呀!

    回覆刪除
  5. Super cute ya!! Could you share the link with us? I also want to buy this kind of sofa to my little girl. Thanks.

    回覆刪除
  6. I also want the link ar. thx :)-

    回覆刪除
  7. 可以介紹下邊間集運公司嗎.....thanks
    [版主回覆10/28/2011 23:25:39]www.taodot.com

    回覆刪除
  8. I want the link too..thanks!

    回覆刪除
  9. 妳好呀.
    Pok 媽, 我想請問張粉紅+啡色地毯係咪都係淘寶買架?
    [版主回覆01/23/2012 11:30:04]no no, 呢張地墊係SKIP HOP, 冇膠味, 冇有害物質,
    你可以去呢度睇睇
    http://www.babyhomme.com/product_detail.php?id=82&cate=69 我買開嗰間已經冇賣, 同埋起咗價, 而家要$750, 你可以試吓呢間ONLINE STORE.

    回覆刪除
  10. 你好呀!我都想問下張地毯係邊買?我都想買張俾囡囡!
    [版主回覆01/23/2012 11:28:46]http://www.babyhomme.com/product_detail.php?id=82&cate=69
    我買開嗰間已經冇賣, 同埋起咗價, 而家要$750, 你可以試吓呢間ONLINE STORE.

    回覆刪除

發佈留言