pok返學喇!!

呢兩日,

pok 媽又幫襯咗醫院兩day~

畀啲friend圍插我太操勞...

其實都唔算操勞吖,

回想馱 pok 嗰陣咪仲操勞,

日日要返工,

時間仲長過而家都冇事~~

我諗 da da 都係住得唔係幾舒服~~

所以向我投訴~~

本來勁唔想去醫院,

不過睇完醫生,

最後都係要判監...

悶到癲呀~~啲醫院阿姐又唔好老皮~~

要受埋啲不必要的氣~~

其實佢哋點解唔可以一開口好聲氣啲o架呢?

我有病要入醫院咋, 唔係嚟坐監喎!!

可唔可以好聲氣啲先?!!

真係慘!!!

我知我知...

未來呢兩三個禮拜都要做「妲己」...

唔郁吖嘛~~

知喇~~


送上 pok 的香吻~~


haha~~


本來淨係識得「外交禮儀」式面貼面錫鍚...


而家終於識得用咀錫~~


太溫馨鳥~~


要錫咁多次....夠未呀?!



嗚....嗚....嗚...

就係因為入咗醫院...

我送唔到pok pok 返學!!~

唔可以體會第一次送囡返學o既感觸同喜悅!!

其實pok 出世之後我已經開始幻想第一day送pok返學o既情景,

而今天我竟然沒法參與!!

真係人生一大遺憾!!!

嗚....嗚....嗚....

pok pok 第一日返學見到人哋喊佢都有跟住喊....

不過好快就投入玩唔記得lu~~

放學後,

佢話好好玩, 想繼續返喎~!!

咁都好,

起碼佢唔抗拒先啦~~


(注: 如果你知pok讀邊間學校, 請勿公開留言爆響口! 否則淋你紅油!!!)

(講笑啫!!)

(希望大家留點私穩給pok~~)

(再注: 聽日會「被upgrade」呢個blog,

未bookmark的blogger記住bookmark咗先!)

被upgrade咗之後人氣榜就搵唔到pok喇!!



留言

  1. pokpok校服LOOK真的太可愛啦~
    POK媽要小心身體~之後大把機會送POKPOK返學啦~而家安心養胎先啦~
    悶多一排~DADA出世就有排忙架啦~
     

    回覆刪除
  2. pok ma你真係要小心身體呀!!!  而家POK返左學, 你就有多左時間做野同休息啦, 唔好咁操勞啦~  話時話POK咁快就返學既, 佢既校服LOOK真係好可愛!!!! 

    回覆刪除
  3. 豬脾媽好好保重身體啊
    乜剛剛兩歲就番學了?

    回覆刪除
  4. 小心身子呀,唔好太操勞喇!! 期待見DADA 呀!!

    回覆刪除
  5. 近來比較少來了, 現在才知你入院~ Nat 你要多休息, 多保重啊~ Pray for you Pok 真係大得好快, 著起校服真係大個女晒~

    回覆刪除
  6. HI POP 媽, 你好呀, 我 是 POP 的 FANS, 睇左你的 blog都一  段時間架啦.  所以 今 日見 到 POPPOP 著校服個樣, 真是好可愛ar...  她真是大得好快哈哈.
    絕對同意 , 醫院d 亞姐 及有 部份姑娘 真是 好多都 吳係幾好老皮, 其實吳舒服先要 入院姐, 點解吳可以對人好d姐.
    小心保重呀 !! 

    回覆刪除
  7. pok媽你真係要好好休息喇
    pok pok又大個女左...cute到呢
    好叻女~

    回覆刪除
  8. 你冇事ma pok媽?? 希望你同dada安好la!! btw,pokpok著校服真係勁得意..hehe

    回覆刪除
  9. POK POK咁快番學喇!真係大個女!時間過得好快好快好快好快啊!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  10. take care n rest more, pok ma!
    pok pok is sugar sweet <3

    回覆刪除
  11. take care呀po媽
    btw,豬咀pok好可愛呀!!!

    回覆刪除
  12. pok pok條腿好粗....haha....so cute!!!

    回覆刪除
  13. o, 原來你又入o左醫院! 沒有事嗎? pok pok 大個囡啦! 著校服超可愛! 我想知點解 upgrade o左就睇搵唔到既?
    [版主回覆10/10/2011 11:48:04]唔係睇唔到, 係喺人氣榜消失咗啫!
    舊版過咗指定日期就冇得再寫, 變成READ ONLY, 要UPDATE就要喺新版度寫, 要新舊版啲文合併, 就一定要UPGRADE.

    回覆刪除

發佈留言