又 update da da

呢幾日繼續做隻豬........

冇返舖頭......

日日荒廢政事, 無所事事,

唔企得耐、唔坐得耐、唔行得耐、唔瞓得耐......

都唔知咩posture先至啱~

總之每個動作都好沉重~~

唔知係咪個肚太迫,

da da 成日用壁虎功撐住個肚,

撐得好 "行",

真係好鬼痛~~

成日都想按番佢個拳頭仔入去,

點知按咗個拳頭,

又輪到個pat pat 頂出嚟......

shit!!

仲痛!!

早知唔按!!

so far......因為要戒甜 & 澱粉質, 都係重咗20磅左右~~

嗯....唔錯唔錯,

第一次 "被減肥"

感覺良好~~


懷孕35W, 仲有幾個禮拜,

等我 compare 吓馱 pok & 馱 da 之異同~~


馱 pok : 唔眼瞓, 但好累, 個腦都運作到
馱da: 好眼瞓, 隨時都瞓得著, 嚴重渴睡, 唔瞓晏覺嗰日會想死, 個腦運作唔到~


pok: 嘔咗三次
da: 冇嘔過, 但成日都好想嘔

皮膚
pok: 暗瘡生晒喺塊面度, 勁樣衰, 又多面油, 皮膚差
da: 面部皮膚好好, 冇乜暗瘡, 仲滑咗有光澤咗; 但瘡爆晒喺背脊度, 四個月之後冇爆喇

腳毛
pok: 腳毛生得慢咗, 唔使shave咁滯
da: 同冇懷孕時冇乜分別

食慾
pok: 好想食嘢, 由朝食到晚, 好想食砵仔糕......
da: 唔係咁想食嘢, 個胃頂住, 但好想食/飲甜嘢, 特別係蛋糕~~


pok: 水腫比較嚴重, 特別係後期, 腫到大部份鞋著唔到~
da: so far 仲未腫, touchwood, 啲鞋仲著得落~~

肚形
pok: 圓圓圓
da: 尖~~~~~~~~~~~~~~尖~~尖~~尖 (許志安上身)

體態
pok: 手臂粗, 動作快啲, 但行路有啲論盡, 後面一睇就知有咗, 成隻大笨象咁!
da: 動作論盡, 但體態就唔算論盡, 後面睇唔覺個肚咁大 / 唔覺有咗
(我真係超驚啲放學細路喺我後面失去常性地跑上嚟....成日幻想佢哋會衝埋嚟推倒我.....
然後她們的阿媽 / 姐姐才發現我是大肚婆)

胎動
pok & da: 我懷疑佢兩個都想我爆肚而死......

暫時係諗到咁多~!


留言