天昏地暗奶媽生活



一出院就預咗冇得瞓

好彩日頭有請陪月幫手

如果唔係認真呢hea...

而家唔敢幻想冇咗陪月o既日子

暫時 pok pok 姐多數都喺麻麻度瞓,

驚佢一下子接受唔到我哋咁緊張 da da,



呢個禮拜,

老師已經話pok pok 姐性情突變,

變得好嗲, 成日扭抱,

有時又發晒脾氣~~

同埋見我餵緊 da da, pok 姐就會喺我周圍搞事,

引我哋注意佢~~

見到da da 都會 ignore 佢,

好似唔係好想行埋去 da da 度咁~~



我諗要pok接受 da da,

仲需要一段時間~



da da 呢個小朋友...

係一個勁扯BB,

密密食食食,

我就嚟變人乾....

啜成粒鐘都仲口擘擘....



半夜時分真係畀佢玩死...

pok 媽而家眼瞓到癲,

會update得疏啲,

有時間都瞓吓覺~~

或者同pok 姐玩吓...




 



 

留言

  1. 隻豬仔唔似岩岩出世既BB?

    回覆刪除
  2. 好cute呀!!!!!! Pok 媽要休息多d呀.....加油!!!

    回覆刪除
  3. 嘩,DADA個雙眼皮深到呢,勁啊! 似足POK MA同POKPOK :)

    回覆刪除
  4. update得疏啲唔緊要,妳休息得夠先緊要,加油啦!

    回覆刪除
  5. DADA 雙眼皮好深, 好靚仔呀 :p
    pok pok 仲咁細, 未必咁快一下子接受自己做左家姐架~
    慢慢黎啦
    pok ma, 您有時間多要多d 休息, 我們會慢慢等您update status 架喇~
    加油呀~~~
    偉大o既媽媽 ^^

    回覆刪除
  6. DADA勁似POKPOK...又係有勁深雙眼皮同埋勁多頭髮, 好得意吖.

    回覆刪除
  7. 好大眼啊!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  8. DADA好大只眼,双眼皮又好深....好可愛呀...

    回覆刪除
  9. da da 似你有對大眼睛呀! so cute!!

    回覆刪除
  10. 80' 後媽咪遇上 10' 後 baby2011年11月22日 上午10:47

    生左dada 之後, 原來對大0個個bb會有咁大影響0架.... 攪到我都好擔心添..... 如果有乜方案可以令家姐開心番, 到時可唔可以分享下呀!!! 因為我下年都要生細佬仔喇..... 我都好擔心哥哥會有被忽略0既感覺......

    回覆刪除
  11. 加油呀, 希望pok快d適應佢有個細佬dada~

    回覆刪除
  12. 個樣好老積HAHA

    回覆刪除
  13. 睇黎個雙眼皮好似割深左d喎..!!

    回覆刪除
  14. 好深眼皮呀!

    回覆刪除
  15. 好勁, 點解2個b都咁勁深雙眼皮? so 羨慕呢~~~ 辛苦了pok媽, 日子係難挨, 但總是會過的, 加油!

    回覆刪除
  16. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2011年11月27日 上午2:42

    雙眼皮好勁WOR~

    回覆刪除
  17. 靚女!
    [Feo回覆12/01/2011 13:32:29]仔先啱!

    回覆刪除
  18. New born bb is so cute~~~

    回覆刪除
  19. 所以話母親係好偉大架!

    回覆刪除

發佈留言