pok爸真情剖白 - 史上最徬徨的一夜

以下是 初為第二任爸爸的pok爸一時感觸寫下的一篇blog~

笑中有淚......

然而這只是 pok 家即將面對的長期作戰之序幕....


"惡夢"開始...... (認真野, 唔好笑呀!)

由前晚開始, 想感受一下一家四口嘅幸福,
毅然決定湊Pok Pok 返黎過夜,
明知咁樣實好辛苦,
但係一來想Pok Pok 習慣下同Da Da 既相處,
二來因為老師都話Pok Pok 上個星期嘅行為有啲反常,
所以想睇下佢嘅怪異行為係屋企會唔會發生!
點知一湊返黎就大穫,
佢每一樣都要問係"邊個嘅"不特止 (呢個問題真係好難答),
除咗要宣示主權外, 仲會係我地餵緊DaDa 飲奶時,
係側邊做啲古靈精怪嘢, 又試過特登倒啲玩具倒到一地都係, 黎引我地注意!
咁都未算, 平時已經夜訓嘅Pok 姐 (平均係一點),
竟然打破紀錄咁係兩點半先, 一"暗"完Pok 姐訓, 又到咗DaDa 起身飲夜奶嘅時間喇!

而第一晚最精彩嘅係, 繼兩年前"屎上最徬徨的一天",
(請參閱 http://blog.yahoo.com/_DHGYKFOZQEEXSQR6NSSDTMJXAI/articles/49049)
成為”§”上最難忘的一夜!
係咁嘅, 初生嘅BB 係換片時好易受到刺激而嗶”§”嗶尿,
就係我幫Da Da 抹完"咕咕底"嘅”§”之際, 佢竟然係呢個時候嗶野,
而佢嘅換片墊, 正正係對住我同鄭叻媽張床嘅,
我心知不妙, 所以明知係”§”, 都要"挺身而出", 用身體同埋打乒乓波多年練番黎嘅無影手,
諗住接晒呢篤”§”, 點知佢向四方八面咁噴, 接都接唔晒,
最後床單, 枕頭同埋床邊AND 床下底嘅櫃筒都宣告失守! 當時係凌晨1點鐘!
而係呢個時候, Pok Pok 可能為咗要同DaDa 爭寵, 亦都唔執輸, 話:"爸爸, 我屙咗Bat Bat!"
(注: Pok 姐從未試過一點後屙”§”)
我望住呢兩個漏夜屙”§”嘅小朋友, 同埋我身上及身後床上嘅”§”,
只能夠講一句"Oh Shit!" 黎總結我當時嘅心情!
(如果有其他更適合我形容當時心情嘅詞語, 或句子, 歡迎提供)

而第二朝發生嘅事仲離譜, 好似電影嘅情節一樣:
時間係早上八點鐘, 本身已經只係訓得兩三個鐘嘅我,
聽到隔離有喊聲, 本能地即刻彈起身, 然後見到一個小妹妹係度典黎典去, 又嗚嗚咁叫,
(我都以為自己係發緊夢, 點知唔係)
就睇下呢個小妹妹發生咩事, 為咗令事件更傳神, 所以我用劇本型式去寫:

Pok (未開眼兼左右典黎典去) : 嗚~~
Pok (未開眼兼繼續左右典黎典去) : 係丫髀架~~(丫髀係Pok Pok對住我地時嘅自稱), 嗚~~
Pok (再肉緊啲咁喊): 係丫髀架~~~嗚嗚嗚~~~
我同鄭叻媽好疑惑咁對望一眼, 到底Pok發緊咩夢呢?
Pok (再肉緊啲咁喊同第高埋隻手叫): 啲玩具係丫髀架~~~嗚嗚嗚~~~
然後Pok 醒咗, 坐係度再講多次: 啲玩具係丫髀架~~~嗚嗚嗚~~~
跟住喊住扭計十幾分鐘, 然後喜劇之王咁熊抱住我訓番!
我第一時間笑咗出黎, 自問人生經驗都三十餘載, 咁低層次嘅惡夢莫過話見, 連聽都未聽過!
但係過咗一陣又諗深一層, 原來DaDa 真係對Pok Pok 姐做成咗心理嘅影響!

Pok 姐嘅惡夢完結後, 我地嘅惡夢正式開始......

留言

  1. 小朋友會覺得有"外敵入侵".貢細個唔識咩細佬妹架.佢地諗野好單純...多一個就等於卡通片入面出現既壞蛋一樣.佢覺得所有既愛同身邊既親人都會比呢隻壞蛋搶走哂.(係街試過比人搶劫過既就會明咩感受)...要好好地慢慢同pok pok解釋番.因為佢地心靈受損.慢慢變成反叛.妒忌.唔只會特別曳黎吸引注意.仲會反而傷害"外敵"......影響好深遠架.....

    回覆刪除
  2. 加油啊你地一家四口要!
    希望POKPOK快D適應到DADA既存在啦!

    回覆刪除
  3. 恭喜晒你, 有一對好字, 希望他們可以和平相處 , 另外你幾時會返公司架.

    回覆刪除
  4. 80' 後媽咪遇上 10' 後 baby2011年11月22日 上午10:52

    愈睇愈擔心.....加油呀 pok 爸, pok 媽.....

    回覆刪除
  5. 小車, 我是小車2011年11月22日 下午12:17

    我雖然有笑, 但我只能講一句"爸爸真偉大"

    回覆刪除
  6. POK 爸你打多D BLOG! 真係好似睇短篇小說一樣哈哈哈

    回覆刪除
  7. pok ba好搞笑wor~寫多d blog la~hahaha
    btw, dada好cute, 同pokpok一様雙眼皮好深! 祝你地一家四口生活愉快~~~

    回覆刪除
  8. hahahaha笑死我喇

    回覆刪除
  9. Pok爸寫得咁好....不如開番個分類 ~ Pok爸言情...比佢寫多D ^^

    回覆刪除
  10. 真對你唔住呀 POK 爸, 雖然對你半夜3更對住一屋SS 深表同情... 但.. 真係好爆笑 ;P 只能講一句, 父母真真真偉大呀!!!

    POK POK 連發夢都驚俾人搶晒d玩具.. ha 佢真係好愛佢d玩具呀! dada 個樣同pokpok細個一樣咁q, 同埋真係好似baba~

    最後,祝福你地一家四口開開心心, 幸福愉快呀~

    回覆刪除
  11. 實在寫得好好呀.... 我媽咪都話我細個時會踏入bb床話要踏扁妹妹.... 雖然我無印象,不過小朋友潛意式一定係覺得有人同佢爭。不過大個左就會相親相愛的, 一定 =)

    回覆刪除
  12. 雖然好慘 但我真係忍吾住笑左xd sorry~hahaaa

    回覆刪除
  13. 慢慢黎,佢仲細未習慣多左個細佬......

    回覆刪除
  14. 做老豆就係咁嫁啦, 先苦後甜啦! 加油,平安!

    回覆刪除
  15. 哈哈。。。要似八爪魚咁多爪先至掂。+無覺好瞓,要搵個外傭或長輩協助。

    回覆刪除
  16. 嘩哈哈 好好笑
    我形容你果晚叫估 "糞淋尿賴" .. 得吾得呢

    回覆刪除
  17. Wahahaha..(真係好好笑)..加油呀..

    回覆刪除
  18. Amy's slow yoga life2011年11月25日 下午9:57

    好搞笑haha^ ^

    回覆刪除
  19. POK POK is so handsome! Congrats !!!

    回覆刪除
  20. Add oil; just spend as much time as possible with the elder one... I did the same since Jun when my 2nd baby girl was born.... now my elder daughter just keep saying "I love baby", so far I can't see there is any jealousy!!! hehe, thanks God !

    回覆刪除
  21. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2011年11月27日 上午2:46

    POK 爸的文章笑死我了~~~
    加油呀!!POK 爸POK 媽~~

    回覆刪除
  22. 大眼妹,好精靈啊,,^_^

    回覆刪除
  23. RoboSpark 鑫承智慧科技2011年11月28日 下午12:46

    雖然你寫到好似好輕鬆咁, 但相信對你地黎講真係唔容易~~加油

    回覆刪除
  24. 雖然很可憐, 但回望你會覺得很幸福啊﹗加加油~~~ 不過, sorry, 我都笑了一笑, 真是想像到一幅有趣的爸爸湊B畫面。

    回覆刪除
  25. 我個細B下年出世,聽到你咁講我都有D驚.

    回覆刪除
  26. 小朋友真的好可愛,發這種惡夢真是小朋友的專利!!

    回覆刪除
  27. 小朋友得意又開心,最開心既其實係父母呀!

    回覆刪除
  28. 連發夢都要霸番D玩具呀,陰公豬=( 佢驚你地俾人搶左去XD

    回覆刪除
  29. Baby 好得意! 成日笑.

    回覆刪除
  30. 好得意呀!!

    回覆刪除
  31. 真係好搞笑!努力呀

    回覆刪除
  32. 做過父母嘅一定感同身受囉。

    回覆刪除

發佈留言