欠了你...



這陣子....

每晚都想湊pok番屋企...

可惜每次湊咗pok番嚟,

da da 好多時都哭鬧不停!

勁扭抱,

pok 見我成日抱住da da,

feel 到佢唔係幾想見到,

同埋唔係幾開心....



我見到咁都好無奈,

但係da da 喊又唔可以唔抱~~

所以真係好矛盾,

唔知應該點解釋畀pok pok 知.....

不斷解釋, pok 似明又唔明咁,

我都知急唔嚟.......


好多朋友獻計,

但每個家庭環境不同,

未必條條橋都work~

希望 da da 快啲戒夜奶,

情況應該會好啲掛?!



真想每日都抱住你不停錫錫錫~~

話畀你知mami 幾愛你~~

唉~~~~

而家mami 身不由己呢~~

da da 半夜最鍾意玩殘我哋,

4am ~ 7am 哭鬧不停~~

乜都做晒仍然唔肯收聲......

又驚嘈醒熟睡的 pok ~~

真係人都癲啊!!

講真, 內心深處有一絲諗過想用個包塞住佢把口,

叫佢唔好再喊........

唉.....你話有乜辦法唔產後情緒低落?!

到底呢種生活幾時先至過?!




苦中作樂,

同pok姐玩吓換衫先~~

鳴謝 bossini sponsor toy story 系列....

好鍾意件三眼仔呀!!




呢件 woody 斗蓬我諗出年都仲啱著~~仲有個小襟章~~




邊度可以搵到紫紅色波鞋襯呢對咁浮誇o既鞋夾呢?





彈弓狗呀~~可以當scarf 喎~~


呢件大人size,

咪玩啦~~都未收身~~

不過就算修咗身......都唔係好敢著佢出街~~呵呵!~



好耐冇post video,

難得pok爸咁有雅興剪咗個啱擺上網o既version~~

video 1

pok 睡前體操....

(左右不分的pok ma 到而家都未必做得啱~~哈哈!)







留言