你把我灌醉...



da da 滿月喇~~

yeah! pok ma 出冊喇!!

不過呢~傷口仲有啲痛...

我諗都係等2012先出關!!

今日帶 da da 去打針....

猶記得第一次帶 pok 去打針,

睇住支針咁粗拮落去,

真係心痛到喊咗出嚟,

但今次da da打嗰陣,

已經冇晒心痛o既感覺...

因為已經睇pok姐打過好多次,

乜都麻木晒啦~~

7 days 大的da da

有冇發現佢好似一個人呢?

「你把我灌醉....你讓我流淚....扛下了所有罪...我拼命挽回...」

實在太似黃大煒了~~

呵呵~~

好似個麻甩佬飲醉酒咁樣~~

滿月之da da...

變成肥咗o既黃大煒~~

呵呵~~

梗係啦~~飲咁多奶~~

食窮我同pok爸喇~~

屎又多過人!!

有時好樣衰,

有時都有可愛o既一面...





噢!



畀多啲奶奶我飲啦~~


到底發緊咩夢?



留言