祝大家龍年快樂


恭喜發財~~

祝大家龍年快樂

龍馬精神

大吉大利

闔家平安

身體健康

萬事如意

一帆風順

財源廣進

青春常駐

甜甜蜜蜜



仲有笑口常開!!


今年第一次帶兩隻豬去拜年,

氹得老人家們好開心~~

不過我同pok爸就好「呢hea」...

執完一個到一個,

執完兩隻豬到執自己....

點知臨出門口,

有人竟然送篤「金」畀我哋嘆~~

不過見到老人家咁開心,

幾辛苦都抵o既~~


喺CNY前, da da 豬學識笑喇~~

真係好冧啊~~

縱使da da 你日日嘔奶奶,

日日有本事喊足幾粒鐘,

只要你一笑,

媽咪都乜嘢辛苦都唔記得晒lu~~

希望你今年笑多多, 唔好喊咁多啦~~


新一年,

等pok pok 姐同大家拜個年先~~

恭喜恭喜!!





留言

  1. pok 個樣笑得好high~ 我祝兩個小豆丁快高長大, 媽咪快快甩身:P

    回覆刪除
  2. hi.新年快樂 !我亞女個時都係甘,唔好比甘多佢飲,小食多餐..之後我奶奶湊佢,就冇甘多嘔....

    回覆刪除
  3. 新年快樂,POKPOK真係好靚又叻,祝2位小朋友健康成長。

    回覆刪除
  4. Kung Hei Fat Choi, wish you and your family a Prosperous, healthy and Lucky year of Dragon.

    回覆刪除
  5. POKPOK好叻叻!!!祝你同細佬快高長大~~~

    回覆刪除
  6. POKPOK大個女..識拜年.好叻叻呀!

    回覆刪除
  7. POKPOK好叻女呀!DADA個笑容又冧到暈!
    POK媽今年帶呢兩隻豬去拜年,一定財源廣進啦!XD
    祝POK家上下身體健康、龍年吉祥如意!

    回覆刪除
  8. pok pok 好型呀... 祝你愈大愈靚... 愈大愈正... dada 就快高長大... 笑口常開!

    回覆刪除
  9. pokpok好叻女呀!!講得似模似樣,好似3,4歲咁,但個樣都仲好bb,超可愛!

    回覆刪除
  10. 萬事如意,身體健康,心想事成,大吉大利!

    回覆刪除
  11. 新年快樂 ! 真是超靚可愛小公主ㄟ..
    您好 ! 我是台灣的Kevin , 希望有機會邀請您到台灣旅遊 , 我將會為您做最好的行程規劃與服務 ;打擾之處請見諒 !
    雅虎香港 : http://blog.yahoo.com/Kevin-Taiwantraveler

    回覆刪除

發佈留言