培養公主病

自細夢想有一張好靚嘅梳妝枱。。。

直至去日本見到mother garden

夢想成真喇~~

可惜已經廿幾歲,

唔通仲買張粉紅色梳妝枱擺屋企咩?

啲阿媽係咁㗎啦!

自己實現唔到嘅願望,

就轉移畀個女,

pok媽都唔例外,

買真嘅mother garden太貴喇。。。

最近竟然畀我喺淘寶搵到類似嘅嘢。。。



類似嘛。。。

你哋明啦~~

價錢真係抵好多,

只係 RMB 132!!

呢張扮靚靚枱枱
(described by pok pok)




有張枱啦、風筒啦、lotion啦、指甲油啦、眼影啦、唇膏啦、碎粉啦。。。
(pok pok 最鍾意數物件o既時候加個啦字喺尾, 搞到我都學咗佢!)

個風筒仲有插蘇添。。。

不過個插蘇窿太細插唔入,

係惟一敗筆嘅地方,

其他都做得好仔細好靚呀!!


仲有個櫃筒仔擺嘢添!!

pok 第一次見到化妝枱枱,

好興奮呀~~

大叫:「咩嚟o架? 邊個o架?」

見到佢咁開心,

真係滿足o架!!




玩得好投入~~



搽啲眼影先~~



扮媽咪搽唇膏~~


吹埋個頭就出得街喇~~

你話咁樣點可能唔 "吽" 出公主病吖?!

放心放心,

pok ma 唔會真係畀pok "吽" 出公主病,

只係買啲公主color o既玩具畀佢啫~~


buying tips:

喺淘寶搜尋 "mother garden" 就會搵到好多好多choice,

由於係全部實木製造,

所以都幾重吓,

我今次用咗集運,

大概五十幾蚊RMB....


其他選擇:

呢兩套小小廚房都好吸引,

不過屋企冇位擺,

最後決定都係要咗化妝枱,



仲有其他蛋糕, 整早餐, 扮醫生, 整麵包, 雪糕車.....

好多好多,

唔買睇吓都好開心o架!




留言

  1. 真係好可愛呀~~~~~> V < 自己都好想買番套來玩呀.....
    [版主回覆01/17/2012 13:33:27]買啦買啦~~

    回覆刪除
  2. "搽啲眼影先"張相豬脾就像說:本小姐要扮靚靚~
    [版主回覆01/17/2012 13:21:28]like!

    回覆刪除
  3. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2012年1月18日 上午10:29

    好可愛啊~
    pokpok真幸福!!

    回覆刪除
  4. 月光眼與大眼睛2012年1月18日 下午8:01

    真係又抵又靚呀! pokpok剪咗頭髮, 變番bb樣呀!! 好可愛...^0^

    回覆刪除
  5. 嘩‥真係超靚呀,等我睇o下有冇o的o岩男仔玩先‥wkakak

    回覆刪除
  6. 嘩... 我細個果陣都好想要嫁...呢d唔知係咪d小女孩既deram 呢... 嘩哈哈..

    回覆刪除
  7. 好可愛呀~~~如果我細個見到一定會扭阿爸買!!(係,係阿爸~~~阿媽彩我都傻!)

    回覆刪除
  8. 請問可以比提供條link 嗎?

    回覆刪除

發佈留言