da da 冧爆你~~

自從開咗個FB FANPAGE 之後,

用電話UPLOAD相好方便...

於是有時會唔記得UPLOAD番過嚟BLOG呢邊~~

好似好懶咁~~

哈哈!!

其實我有做嘢o架~~

所以未like fanpage o既快啲like啦!

會睇到啲blog 冇o既相o架!!

呵呵~~

仲係第一時間添~

例如呢張~

da da 新年前學識笑,

次次同佢講嘢都好興奮咁同番我笑~~

真係畀佢冧die!!

最近da da 都keep 住「唔乖」,

飲奶、痾poo poo 同埋瞓覺都好「冇規律」,

我同pok 爸都有覺好瞓~~

認真抵錫~~

額仔高高, 似我!!

黃曉明chok d 定我chok d呀?

似唔似以前仙跡岩嗰個「燒仙草」公仔呀?


嘩!! 媽咪~~低抄個樣好肥o架喎~~

你是如此的難以忘記  浮浮沉沉的在我心裏~~


你的笑容你的一動一舉  都是我所有的記憶~~

改變自己需要多少勇氣  翻騰的心情該如何平靜~~


搞咩呀? 我chok過朝偉好多啦!!



最後補post 一早擺咗上youtube的video~

真係畀隻豬髀激死我喇~~

我知喇~~同POK爸一齊夾攻我~~

想唔減都唔得啦!!

煩!!






留言

  1. 點解妳個2個baby可以咁可愛?佢地係唔係成日都狂笑?唔通佢地笑的DNA特別多!!!!

    回覆刪除
  2. 兩個都好可愛!POKPOK講媽咪減肥吖…笑到我死吓死吓!

    回覆刪除
  3. POK姐勁可愛呀!!!!!!!!!!! 你一聽到POK姐講「媽咪減肥呀...」...你呼左一大口氣....真係好好笑!!

    回覆刪除
  4. DADA個髮型好 yeah 呵 ! 迷茫嘅眼神冧c女 !好可愛呢 ~~~

    回覆刪除
  5. 笑史咗啦!!!佢講得好清楚呀!想扮聽唔倒都唔得!!哈哈!Pokpok真係好可愛!!細佬仔笑笑好甜!好精靈!!

    回覆刪除
  6. hahah POKPOK 似足爸爸~~逗得媽咪好開心呢^^~~!!!

    回覆刪除
  7. 佢兩個其實好似你!

    回覆刪除
  8. 好笑呀....
    仲有少少BB話...講到好得意....

    回覆刪除
  9. 哈哈dada個頭真係好正!

    回覆刪除
  10. 媽咪減肥啦~pok pok真係超搞笑,同埋da da個頭真係好正!

    回覆刪除
  11. ◕‿◕ 郡主 ◕‿◕2012年2月10日 上午11:06

    DADA都係大眼睛~ 靚!!!
    我細個D頭髮都係咁架~哈哈....

    段片完全顯露出小朋友的純真~ POKPOK reli cute :)

    回覆刪除
  12. 呢個減肥動力真係太強勁啦~~~~ HAHA ^^

    回覆刪除
  13. 細佬佬好似家姐仔呀,一對勁水深雙眼皮真係羡慕C人!

    回覆刪除

發佈留言