飛髮。飛髮 Part 1

新一年要幫 pok pok 換個新形象!!



留長頭髮唔係唔靚,

不過好似好老積咁,

個個都話pok 唔似咁細個,

為咗令佢外形切合返個年紀....

我決定幫 pok 剪短啲頭髮~~

say bye to pok pok's long hair!!!


哥哥, 唔該輕手啲呀!!


今次pok pok 剪髮出奇地合作~~

坐定定又冇扭計,

郁身郁勢少少梗有~

不過overall 都好乖乖,

抵讚!!

阿哥, 剪得唔好我殺咗你!!

知我影佢就喺度整古做怪~~

差唔多搞掂~~

剪完行番個大運~~

p.s 呢個斜finge髮型,

係pok媽指導stylist的成果,

諗住短短地唔拮眼,

就唔使落夾紮辮....

點知....

唔知係咪麻麻睇唔慣個斜 finge...

返學都係堅持要落個 (假hello kitty) 髮夾喺前面~~

露晒個額出嚟!!!!!

我以為我已經化咗...

點知未!!!

=_="

(短髮pok look 待續....)

又P.S...

本來有個 iwritebeauty facebook account,

不過成日要login logout 先至上到, 好麻煩,

而家直情整個 fan page

post pok pok and da da 相就快好多~~

大家快啲 like 啦!!

有時唔得閒寫blog,

會 post 啲相上facebook 先o架~~

Pok家生活軼事

宣傳你的專頁




留言

發佈留言