我要撐下去

一睇個標題,

係咪畀我嚇親呢?!

有睇「POK家生活軼事」fanpage的,

都知道pok pok 病倒了~~



其實唔只.....

pok 爸早已經係pok媽出trip之前失守,

大感冒~~

而備受保護o既 da da 豬...


今日終於失守,

可憐的da da 只係三個月bb...

仲早過pok pok 姐嗰陣第一次睇醫生,

真係慘慘!!


我成日同pok爸講,

你哋好返, 就會輪到我o架喇~~

touchwood touchwood ~~

希望自己撐住唔好病啦~~

如果唔係誰來照顧pok pok & da da??

我諗我而家係用念力叫自己唔好病!!


哈哈~~

大家快啲畀力量我,

對抗滿屋o既病菌啊!!



講吓pok 姐語錄...


話說有晚pok 爸幫pok姐換緊片...

pok:「啲poo poo好臭呀!!」

(然後用兩隻食指按住兩個鼻窿, 說:「好臭呀!! 要揞住個鼻!」)

pok 爸:「咁我呢?」

pok:「爸爸, 靠晒你喇!!!」


有晚, pok 媽暗pok 姐瞓覺~~

pok:「媽咪, 我哋睇電話聽歌歌丫?! 好唔好呀?!」

pok ma:「唔聽喇, 要覺覺喇!」

(隔咗一陣, pok ma 見pok姐仲未捨得瞓,

於是對pok 說:「丫髀, 我哋一齊唱歌歌吖?!」

pok:「唔唱喇, 我要覺覺喇!!」

(然後咪到對眼好實扮瞓著覺~~)

pok ma:「.................」



留言

發佈留言