年初七的迪士尼 part 2


本來迪士尼上集下集想一次過寫,

點知pok ma 忙到上網時間都冇,

惟有搭車o既時候拿住個iphone upload 啲相上facebook先~

Pok家生活軼事

宣傳你的專頁

所以喺yahoo blog唔見我update,

大家知咩事啦~~

講埋disney下集~


戴親眼鏡個樣都搞笑十倍~~

唔知佢識唔識睇3D呢?

我同POK爸研究過...

其實POK都未入過戲院睇2D戲,

佢會唔會認為入親戲院睇戲,

啲嘢都會由個銀幕度飛出嚟呢?

下次真係去睇 2D o既時候,

可能佢會好失望呢~~

點解啲嘢唔飛出嚟咁悶o架?!


跟住就去咗騎木馬喇~~

講開木馬,

pok 爸個位其實得來不易,

話說pok爸喺自己坐好之前,

要先幫豬髀扣好晒安全帶,

然後上隔離隻馬,

方便扶住豬髀...

明眼人一睇就明啦~~

有個強國C奶竟然喺呢時候搶住上POK爸隻馬,

但係後面有起碼成十隻馬未有人騎...

大佬呀~~

POK 爸隻馬唔通係馬王,

騎咗會威啲咩?!

後尾同佢講咗一輪,

佢先至肯讓咋~~

唔通佢想幫我哋扶住個女?

唉~~真係呻嚟都嘥氣~~

佢肯讓已經好好喇!!



呢張POK MA 實在太樣衰了~~都係遮一遮~~

不過POK仲樣衰過我,

佢個 PEACE 手勢真係ROCK到爆呀~~

呵呵!!

POK 爸話POK 媽唔係一個好司機~~

好似啲狂燥的士佬咁狂鬧前面架車~~

鬼咩...前面嗰條友一路自拍一路drive,

drive到好似蟻lan咁!!

搞到我後面架車係咁 "對" 我車尾~~

夭~~諗起都火呀~~

哈哈!!

大家放心,

其實POK 媽係冇車牌o架!!


其實今次真係玩得幾開心o架~~

係pok爸攰啲囉,

要成日抱住瞓著覺o既豬髀,

真係辛苦晒~~


day end~~

我哋等唔到九點鐘o既煙花,

去咗愉景灣食晚飯...

豬髀終於抵受唔住眼瞓,

喺餐廳大字型咁瞓咗成兩粒鐘~!

呵呵!~

咁就過咗快樂o既一day~~










留言

  1. 哈哈 電視係2D 啦

    回覆刪除
  2. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2012年2月10日 上午8:39

    大字型咁訓 - 正呀!
    我都想!

    回覆刪除
  3. 哈哈, 佢既睡姿好正

    回覆刪除
  4. 哈哈~
    豬脾個大字型睡姿真係"近"呀 ~
    hehe
    佢帶3D 眼鏡果張,
    真係可愛到暈呀~
    ^.^

    回覆刪除
  5. ◕‿◕ 郡主 ◕‿◕2012年2月10日 上午11:02

    哈哈~ 豬脾真係好CUTE好似你呀 :)

    回覆刪除
  6. POK POK好可愛呀, , 咁睡都得呀.....> V < 快啲UPDATE多啲野啦.....

    回覆刪除
  7. 返工悶個時一見到豬脾就開心晒!
    post 多d相拉><

    回覆刪除
  8. last 個張相有啲強國feel,不過一見係豬脾就無哂計了~~~

    回覆刪除
  9. 我都試過不........但他們一D禮貌都無係我放咗隻手落隻馬到都要搶。

    回覆刪除
  10. Dada出咗世,妳又可以陪番pokpok玩遊戲,pokpok梗係開心啦!出年可以帶埋dada去lu! ^^

    回覆刪除
  11. POK POK 個睡相好有型!!!
    我都要趁我個仔未到三歲帶佢去一次先得.

    回覆刪除
  12. POKPOK大個囡咗好多呀~

    回覆刪除

發佈留言