pok爸與pok媽的情人節

pok ma 又玩失蹤幾日...

咪又係去咗一個上唔到yahoo又上唔到facebook o既地方囉!~

做嘢順便探朋友,

自己一個人go,

畀自己行開吓,

反省咗好多問題,

返到嚟繼續努力過~~

就算做咗阿爸阿媽,

都好應該畀自己一啲獨處o既時間,

去規劃人生同埋反省自己~~

比喺香港成日對住部電腦好得多!!

講番情人節...


上次pok爸生日,

pok 媽仲坐緊月乜都做唔到,

今次情人節...

pok 媽終於有做嘢~~

pok 爸前一晚拍嘢拍到半夜,

一起身已經係晏晝,

等我有足夠時間整個brunch畀pok爸~~

嘩!!

太耐冇煮嘢生晒銹,

整呢個pok爸話好鍾意食o既 egg benedict

真係一啲都唔容易~~

波旦都唔算難整,

最難係嗰個乜叉嘢 Hollandaise Sauce.....

嘥咗半打旦先至整到呢個樣~~

至於好唔好味呢?!

就要問pok爸喎~~~

我淨係整畀pok爸食,

自己冇食呀~~

不過呢...

其實我諗我短期內都唔會再整,

除非我要谷肥或者慢性謀殺親夫,

用咁多旦同埋牛油,

真係想唔膽固醇過高都幾難~~

絕對不是一個很健康的早餐啊!!



跟住夜晚...

pok 爸撲到兩張飛睇Y,

之前見到大家喺FACEBOOK洗版,

勁想睇又無飛,

點知POK爸臨時撲到兩張飛,

仲要喺情人節!!

仲要係第一行,

真係愛死你了, 老公~~

(特別鳴謝E小姐提供兩張咁筍o既飛!!)

pok 爸話係佢偶像...

點解陳曉東唱歌好聽咗咁多o既?!




竟然有吳君如,

仲同阿y合唱佢哋惟一o既合唱歌~~

最最最驚喜係可以睇到大肚丁太唱歌~~

唱《可惜我是水瓶座》

好正!!!

好完滿的一day啊~~

第二朝,

pok ma 一早就飛lu~~

喺飛機度仲不斷回味呢個咁正o既concert~~

阿y話10年後先至再開,

我好希望佢快啲反口,

出年再開啦!!

唔知佢睇唔睇 blog o架呢?!





留言

發佈留言