樣衰衰食包包

最近想將「肥POK生活軼事」呢個分類改為

「瘦POK生活軼事」

唔知係咪因為病咗,

定還是啲手手腳腳拉長咗,

肥POK變瘦POK~


鬼咩....

成日都唔肯食飯~~

食食吓飯又要玩~!!

不過POK媽係採取你食就食, 唔食就擺o既態度~~

唔食o既話我一定唔會攞住碗飯追佢~~

等佢自己知道唔食飯會餓!~


話就話唔會追住佢餵飯啫...

其實....

佢夜晚猛嗌肚餓,

POK 媽咪一樣要就範?!

如果唔畀嘢佢食..

佢會好似怨婦咁不停嗌...

「肚餓....肚餓....肚餓...我肚餓....」

畀佢煩到癲....

最後都係要畀個包 / 畀包餅質住佢把口!!


攬住個包幾開心?!!

不過敗筆係....

買咗個菠蘿包....

食到周圍都係菠蘿包碎~~


食得好投入呀!!

咩美女形象都冇晒~~


諗緊咩呀?


食得唔好嘥, 啜埋手指!!

呢張好似好成熟咁!!
^^

至於呢隻肥仔!!

成20磅!!

下星期要去面對健康院個磅!

到底肥仔有冇OVERWEIGHT呢?!

會唔會好似POK姐咁OVER 100 嗰條線呢?!

下個禮拜自有分曉~~

如果喺BLOG見唔到POK 媽,

記住去FACEBOOK 搵我~~

有時唔得閒寫BLOG,

喺FACEBOOK POST相了事~~

有好多相呢度冇O架!!

Pok家生活軼事

宣傳你的專頁




留言

  1. 明知d相係一齊影咖嘛!但最尾pokpok張相好似好大個咁!但啜手指果張又似番平常嘅pokpok喎!

    回覆刪除
  2. POKPOK真係瘦左好多~~~
    瘦左又顯得佢成個樣大個左~

    回覆刪除
  3. 4個月重20lbs, 一定overweight.....

    回覆刪除
  4. 但又真係好肥美^^

    回覆刪除
  5. 言語治療師加英文教師Carley2012年3月16日 下午1:46

    嘩,真係好肥好好肉地!小朋友肥肥的才可愛呀!

    回覆刪除
  6. 嘩! 真系忍唔住要留言呀! DA DA真系好抵打, 好肉緊呀!!!!!!!!好想咀淡佢!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 呢個肥仔真系好肉豬仔啊!好想咬咬佢,pokpok越大越靚女,佢真系瘦左。

    回覆刪除
  8. 嘩~~~~我個仔一歲先得20磅咋!!!!

    回覆刪除
  9. 哈哈..唔駛擔心喎..20磅就一定超重架啦..我阿女17個月,都係10kg..

    回覆刪除
  10. Bibi姐姐兩個半月果陣都係得九磅半咋, 我俾姑娘鬧C呀! 邊個湊架, 湊到咁樣!
    [May姨回覆04/15/2012 14:34:57]Bibi已經長大, 讀緊大學啦, 高過我, 中等身裁. 雖然男仔頭d, 但佢唔敢亂食野, 始終女仔都係貪靚既.
    [版主回覆04/15/2012 12:47:39]我個仔好鍾意飲奶, 同埋佢好似永遠食唔夠咁, 隔兩個鐘就喊~
    我奶奶都會忍到三個鐘先至畀佢食~~我都唔知點解咁, 不過每個人體質唔同~
    樂觀啲諗, 第日你個囡囡可能係食極唔肥嗰TYPE, 唔使減肥, 享盡天下美食~~

    回覆刪除

發佈留言