我男朋友。。。

前兩晚同 da da 玩~~

見佢咁靚仔,

忍唔住狂影~~



你濃密的頭髮....




你圓圓的面珠...



令我成日忍唔住要錫你幾啖!!



麻麻成日問幾時同da da 剪頭髮?!

我唔制呀!!

da da 啲頭髮咁靚~~

我唔捨得剪呀!!


心目中係幫佢留個Elvis Presley 頭o架!!

肯定仲靚仔o架!!


點知影影吓佢發老爛....

一發老爛佢就會....

hehe...

自己睇video啦!!


坐得耐伸個懶腰先!



係時候練吓轉身~~


我起~~

算吧啦! pok 姐都要成七個月先至識,

以你咁o既身段,

未夠七個月都唔使諗呀~~肥仔!!


都係媽咪最了解我!!






留言