da da 肥仔SHOW

最近肥仔DA DA把POK爸和POK媽害慘了~~

DA DA 晚晚一到差不多十二點,

就會狂喊怒喊喪喊兩粒鐘,

抱又唔得坐又唔得,

按摩個肚都唔得,

要畀奶佢飲等佢飲飲吓瞓著,

但係你睇佢咁肥,

仲邊敢畀咁多佢食?!

令我諗起POK兩三個月嗰陣,

都係間唔中咁樣喊,

而DA DA差不多晚晚都會喊

有冇咁肚餓呀?!


不過你睇佢肉騰騰...

又真係幾可愛~~

有時會不停錫佢塊面,

唔捨得放手~~HOHO~~

其實POK媽覺得自己好幸福,

有個咁肯湊BB的老公!!

而家多數都係POK爸幫兩隻嘢沖涼~~

我只係負責同佢哋影吓相同埋著衫!!

^^


燈燈燈櫈!!



肥仔嚟喇!!


我係貴花DA~~

多多指教!!


分分鐘夾得出幾吋長o既事業線!!


大佬你沖快啲啦!~~

幾時上水呀?

媽咪....我係咪好靚仔呀?

其實諗番起POK姐四五個月嗰陣,

都係同DADA而家差唔多,

所以都係由得佢肥啲,

留番啲QUOTA第日TOUCHWOOD病病 OR 拉高,

都唔會變馬騮乾吖嘛!!

POK姐而家咪幾FIT!!

不過對豬髀依然係粗咋嘛!!

HAHA~~






留言

  1. 第2,3張相我一睇果時以為係POK POK黎嫁!!!!
    DADA咁喊法,真係唔俾佢食唔得...佢咁喊POK POK點訓呀???

    回覆刪除
  2. 你老公真好@@ dada亦好...肥美

    回覆刪除
  3. Dada越大越得意,好抵打呀😘

    回覆刪除
  4. Dada 真係好肥美, 同POK 姐餅印咁, POK媽真犀利, 生女白雪雪, 生仔又黑又實, 有咩秘訣?!
    [版主回覆04/10/2012 23:46:07]HOHO~~其實POK細個都黑黝黝的~~

    回覆刪除
  5. 呼…呼…呼!吹開片樹葉先!
    [版主回覆04/10/2012 23:44:25]你咸濕呀~~

    回覆刪除
  6. 同姐姐差唔多樣呀!

    回覆刪除
  7. 睇怕一個二個都俾佢訓練到手瓜起展喎. 咁你有老鼠B未呀?

    回覆刪除
  8. 真係超級可愛呀!!! 眼仔碌碌!!!!

    回覆刪除

發佈留言