I love u...你不敢相信嗎?

pok BB 嗰陣,成日半夜扭眼瞓

POK媽最鍾意唱 LEON 嘅夏日傾情畀佢聽,

睇番呢篇BLOG就知!

http://blog.yahoo.com/_DHGYKFOZQEEXSQR6NSSDTMJXAI/articles/48976

“I LOVE U,你會否聽見嗎?你會否也像我,秒秒等待遙遠仲夏。。。
 I LOVE U,你不敢相信嗎?我已深愛著你,見你一面也好,緩我念掛“

佢聽聽吓就會瞓著。。。

不過其實唱咗一段時間就冇再唱,

點知尋晚POK姐無喇喇同爸爸講:

”爸爸,我唱歌畀你聽吖!“

我都嚇咗一跳,

真係好耐冇唱㗎喇~~

估唔到佢入晒腦~~

而家唱番出嚟!

真係REALLY REALLY AMAZING 呀!

不過。。。

佢唱完 ”I LOVE U,你不敢相信嗎?“ 之後,

並唔係 ”我已深愛著你“,

而係變咗 ”你幫我換片啦!你要幫我刷牙“!!!

(完全唔啱音都照唱,真係畀佢笑C啊!!)



留言

  1. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2012年5月24日 上午8:25

    想聽埋後段啊!
    [版主回覆05/25/2012 01:42:26]後段佢分開嚟唱, 錄唔到呀~~

    回覆刪除
  2. pok ma,其實真係好令人感動呀!!!
    你試想想,就是這一句歌詞,見證了你同pok ba兩個人對popok既愛。
    今次pokpok既「回覆」,亦都係對你地兩個爸爸媽媽既愛既一種肯定。
    為你地鼓掌!
    [版主回覆05/25/2012 01:42:11]pok pok 最近成日都好冧, 感覺到佢長大咗~~佢最近成日話"媽咪媽咪, 我好鍾意你呀!" 仲攬住我隻腳~~真係畀佢冧屎, 買乜都應承佢~~不過轉頭又扭計囉~~HAHAHA

    回覆刪除
  3. pokpok 同你哋唱 I LOVE U 就冧屎啦!

    回覆刪除

發佈留言