淘靚靚pok衫

上次淘咗型仔pok衫,

今次style轉一轉,

淘啲女仔啲o既,

等pok姐唔好成個男仔頭,

今晚同婆婆食飯,

(下次有機會要影全身~~真係好girlie o架!)

著起套裙加件cardigan,

即刻女仔咗好多~

證明pok姐都可以carry到女仔style,

(不過動作依然好粗魯!~)


是日wardrobe係呢件藍色波點cardigan~~ 好小鳳姐!!

襯咗呢條「超A」DKNY 紗裙,

(買嗰陣唔知佢係「超A」!)

真係好正啊~~

個花花BROOCH 可以拆得o既~

同一個STYLE仲有呢條深藍色紗裙~ so pretty~

又易襯~

pattern 幾靚o既one piece~不過買大咗,

要出年先著得lu~

發花癲的媽媽買了這條發花癲的裙褲仔~~

燈櫈~~

我最鍾意呢件denim jump suit~~

背心位係通花lace, 下身係one piece連身褲,

買嗰陣考慮咗好耐,

因為諗到其實唔方便去廁所

不過因為太靚, 最後都係忍唔住買咗!!


原來又係一件「超A」!!

收到先至發現原來呢間淘寶SHOP 都幾多「超A」,

質地同款式都好唔錯~~

值得入貨,

不過記住畀小朋友著之前要徹底洗乾淨~~


其實仲買咗呢件天鵝湖o架,

不過pok姐著起之後勁唔鍾意囉,

佢話要著住件外套,

仲要拉埋拉鍊遮住佢喎~~

有冇咁差呀?

不過諗番起真係好好笑,

因為嗰三朵花都幾大舊,

佢拉埋拉鍊之後搞到個肚腩勁大,

人哋唔知以為係佢個肚腩呀~~

呵呵~~

睇嚟 POK 姐o既 taste 要好好培養吓~

仲有好多都好靚o架,

值得推介~

TAO BAO LINK

↓      ↓      ↓

http://store.taobao.com/shop/view_shop.htm?user_number_id=20041176




留言

  1. Pok媽,花花褲仔我都有淘呀(我响另一間鋪淘) ~ 夏天著去沙灘一流 ~ yeah!!! 通花連身褲我都有睇中... 不過我驚好熱,係咪薄身嫁? :)
    [姑媽仔回覆05/07/2012 17:18:31]靚嫁 ~ 不過d款同你哩間差唔多... 質量都好好 ~ 今晚俾條link你,呵呵
    [版主回覆05/07/2012 09:43:52]係薄身o架~~
    你另一間係邊間呀? 啲衫靚唔靚o架?

    回覆刪除
  2. 超靚喎D女仔衫, POK媽快D介紹下淘寶比DADA的衫啦, 因為我個係仔呀!!

    回覆刪除
  3. Pok Pok 好靚女呀, 又大個左啦
    d衫仔好靚呀, 我個女細個果時都冇呢d咁又平又靚嘅.

    回覆刪除

發佈留言