影靚相 + 新朋友@爸爸STUDIO

IMG_9625

啱啱過咗個weekend,

pok 爸幫朋友影family photo,

我哋就用番個lighting同pok pok 影番輯相~~

玩得好開心啊~~

IMG_9499 copy
pok 仲認識咗新朋友 - 晴晴~~

晴晴真係超可愛!!

原來佢同pok pok 差一個禮拜咋~~

你睇 pok 個樣係咪老積好多呢?!

你估吓晴晴大啲定豬髀大啲?!

我好肯定豬髀對髀一定大啲!!! hehee~~

兩個差唔多年紀特別投契!!

IMG_9524
豬嘴吹bubble連環拍~~

IMG_9517
IMG_9515s

IMG_9582
IMG_9557
IMG_9555
好鍾意玩bubble的pok~

IMG_9600
IMG_9595 copy
IMG_9590

後尾畀爸爸迫佢戴住個爆炸頭~~

最初唔肯戴,

IMG_9622 copy
爸爸同佢一齊戴先肯咋~

IMG_9631
IMG_9635
HAHAHA~~

到底點解咁o既樣??

睇嚟佢真係唔多鍾意個爆炸頭~~

呵呵~~

影完相晴晴仲拖住pok pok 去shopping....


兩小無猜~~


晴晴, 我哋去嗰邊睇衫吖~~ (教壞人哋個女~~!!)



兩個一齊坐飛船, FRIEND底~~



之後晴晴媽咪仲請pok姐同pok媽去玩波波池,

pok 姐一入去就被波波池o既波波沖薰頭腦~~

不過 pok 姐不嬲笨手笨腳~~ 爬得慢又驚青~~

真係要畀佢爬多啲先得~~

IMG_9661

多謝晴晴媽媽 & 晴晴豬~~

pok 媽同pok 姐都好鍾意晴晴豬呀~~

得閒要多啲一齊玩啊~~~

另外, pok 媽想喺度呼籲一下:

pok 爸而家搞緊一個好有意義o既 project~~

pok 爸覺得呢個城市充滿住怨氣....

大家都笑得太少,

呢個 project o既目的係....

想收集大家o既笑容同埋背後o既故事,

結集埋一齊, 可能會出書, 又或者擺展覽, 或者係其他形式....

總之想將大家覺得開心o既事記錄低,

並且將呢啲故事散播開去,

將唔同人o既快樂感染其他人~~

呢個 project 絕對唔係為咗咩利益,

而係想大家可以aware到,

就算喺一個咁唔開心o既城市,

喺每個社會角落,

總有令人快樂o既事發生緊~~



形式:

只要你哋影低一個笑容, 並且講講呢個笑容背後o既故事就ok~

無論係勁無聊或者勁有意義....

當然詳盡啲會好啲~~

同埋如果你哋身邊將會有開心o既事發生,

都不妨 email 畀我哋,

等我哋去拍低呢啲快樂o既 moment~~

希望可以收集到唔同角度o既開心故事~~

呢件事好認真o架~~

希望大家可以一齊參與啦~~

詳情請去呢個 facebook fanpage 睇睇,

或者直接upload相 + 故事去呢個fanpage度都得~~

OR email 畀 pok 媽: iwritebeauty@yahoo.com.hk

我哋都好想呢個PROJECT能夠成功~~

所以唔好收收埋埋....

有開心o既事就慷慨地同大家分享吓啦~~

Happy Faces and Stories

也可以宣傳你的粉絲專頁







留言

  1. 我都好想尋找到快樂.

    回覆刪除
  2. 有個朋友係五月同女朋友求婚,叫我地幫手俾“十派”,希望捕捉到佢地的笑容啦!
    [版主回覆05/03/2012 01:09:18]等你張靚相呀~~thanks!

    回覆刪除

發佈留言