邊個夠我靚...


大家用手機版美圖秀秀用得多,

最近POK媽才發現有電腦版,

嘩~~正正正!!

以後執相方便好多~~

唔使用PS逐個STEP做~~

YEAH!!


不過,

今次呢批相唔係用「美圖秀秀」執,

而係用同系列的「美圖淘淘」,

係畀啲開淘寶店O既網主,

「批量」RESIZE、加水印& 框線

10個方便~~

SOFTWARE 完全免費~~

想DOWNLOAD可以去:

http://xiuxiu.meitu.com/


呢幾日POK媽有時掛住睇奧運,

好少影POK & DA,

呢啲相已經係上個月尾~~

而家DA DA 啲頭髮又長咗啲啲~~

就嚟又要剪!!


媽咪抱~~


街坊裝DA DA~~



媽咪, 阮馬素靚仔啲定我靚仔啲?



你講你講!!

佢眼神唔夠我憂鬱喎!!

啲肌肉實的的~~邊夠我啲肥肉咁好攬?

快啲嚟咀啖我啦!!

唔理我?! 我食自己算喇~~




留言

  1. 真的好想咀啖Dada呀,哈哈,想輕力咬一下添:D

    回覆刪除
  2. 好想meet下佢攬下佢,dada真系得意到暈

    回覆刪除
  3. 條美腿真係令人好肉緊!

    回覆刪除
  4. 月光眼與大眼睛2012年8月13日 下午6:26

    Dada真係好好肉呀!個樣同pokpok一模一樣,餅印姐弟,好可愛呀!pokpok豬脾呢個名有接班人嘞!:p hehe

    回覆刪除
  5. dada pokpok 雖然好似樣,
    但pokpok係甜姐兒feel,
    dada 係大隻肥仔feel.

    回覆刪除

發佈留言