還 blog 債系列 (二) : Disney Bibbidi Bobbidi Boutique 公主速成班




有睇FB fan page 就知...

pok 姐去Disney Bibbidi Bobbidi Boutique 扮公主,

引起好大迴響~~

pok 爸見到啲相,

不禁搖頭嘆息...

佢最怕o既事

終於發生咗喇~~


粗魯公主同呢個地方格格不入~~

影番啲before相先....


跟住就開始揀衫

pok 媽一早問過佢,

佢話要扮cinderella,

點知去到又話要扮snow white~~

好彩著起件cinderella 覺得好靚,

冇再扭~~


未化妝前,

果然係有啲似喺廚房做嘢嗰個灰姑娘~~

不過個樣就純啲~~

首先搽甲油~


搽眼影


搽完甲油對手 keep 住呢個開花手勢~~

差唔多搞掂, 有啲唔耐煩~~


戴埋個crown 就搞掂喇~~


haha~~見到自己咁樣, 好似有啲驚~~haha

total look 搞掂喇~~燈凳~~

查實呢~~

我想講,

雖然套衫真係無械可擊,

個crown 同魔法棒又好鬼靚~~

不過走開傻大姐路線o既 pok 姐真係麻麻地襯呢種咁princess o既 look~~

特別係佢個笑容~~

hahaha~~

跟住就被direct 做啲好「可愛」o既pose~~

我諗佢自己都始料不及自己可以「咁可愛」~~

哈哈~~


最鍾意其實係面上面嗰個bling bling tatoo~~

點解影咁耐都仲未可以入disney 玩o架?!

媽咪, 仲要等幾耐呀??

pok 繼續唔耐煩~~

hahaha.....好彩在場姐姐派咗好多好多貼紙畀佢解悶~~

呢位公主真夠man~~

問 pok 鍾唔鍾意扮公主,

佢其實都幾鍾意o既,

我都係想pok pok 體驗一下,

對公主認識咗之後,

冇成日提住,

冇上到癮~~

咁我都放心啲~~

我就覺得呢....

佢可以透過公主o既故事,

學到公主好嗰方面o既品格,

呢件事就唔只係扮靚咁簡單,

起碼而家pok姐都會叫我講cinderella o既故事畀佢聽,

然後我就乘機講cinderella o既優點,

叫佢學習學習吓~~

呵呵~~


大合照之後,

終於可以入園喇~~

等咗好耐喇~~


撞到另一位堅要著住snow white 公主衫o既遊客~~

被要求合照~~呵呵~~

入園前我問pok,

除唔除咗件公主衫先呀?

佢又唔肯除喎~~

點知由酒店至園區之間,

勁多人望pok...

以為我呢個阿媽實在太變態....

著公主衫屬正常,

仲要化埋妝, 戴埋crown~~

hahaha....

咁樣入園又真係誇咗少少o既~~

好彩隔咗一陣嫌太熱,

終於肯除~~哈哈~~

淨番個妝....

啲人又以為我呢個阿媽實在太變態,

好好地著casual wear 幫個女化妝化成咁~~


冇法啦!!

我冇帶卸妝紙呀~~

抹極都抹唔晒啲化妝品~~

之後就去咗次次都冇去到o既影相區,

搵donald duck, mickey同minnie 影相~~

pok 豬勁開心呀~~

好似見到明星咁!!


被強吻~~

不知幾enjoy~


之後同minnie 告白,

話真係好鍾意佢~~

於是minnie就攬一攬佢~~

發達鳥!!


之後去排mickey,

排緊隊嗰陣已經話mickey好靚仔~~

點知行到埋去怕醜唔肯同mickey 親口講~~

真係冇用豬~~

我都係第一次Q住mickey咋~~

幾開心~~

嗰日係pok媽第一次單拖帶pok去disney~~

諗住唔帶車仔可以抱得掂~~

點知我實在太天真鳥!!!

pok 姐都算乖o架喇,

到臨走先至話要抱~~

點知由園區抱到去MTR對手已經想斷~~

仲要搭MTR去九龍站咁啱的士交更時間~~

嗰刻我真係好想死~~

為咗個女.....

惟有硬住頭皮捱下去~~

得一個超大教訓,

就係無論點都好,

車~~是一定要帶的!!

我知錯了~~

不過亦都證明咗,

為咗個女,

我係可以將自己O既極限推向更高o既極限~~








留言

  1. ~ ELYSE ~ ALL ABOUT ME2012年10月30日 上午2:08

    cinderella造型好襯佢啊~~
    POK真係好可愛~~~~

    回覆刪除
  2. Pok件公主衫好0岩身喎~ 不過都係唔化妝嘅pok可愛d~
    [版主回覆10/31/2012 13:59:35]參加呢個 EVENT 係要做戲做全套O架~~冇計啦~~

    回覆刪除
  3. 言語治療師加英文教師Carley2012年10月31日 下午3:31

    好可愛呀!唔係呀公主裙都好襯pok呀!

    回覆刪除
  4. pok pok 真係好可愛

    回覆刪除
  5. 不化妝好像更好~~~有小朋友的童真

    回覆刪除
  6. Haha, Pok Pok is sooo cute. It seems it was quite hot on the day you participate.

    Same to my girl, she said she wanted to be snow white before; then suddenly want to dress up as Cinderella.... Luckily she is also happy with Snow White style : )

    回覆刪除

發佈留言