2012 京都大阪親子之旅 Day 3 (向京都出發)

 今次再去關西,

其實係pok 爸 & pok 媽結婚五週年之旅,

當年我哋就係去關西honeymoon,

今次帶埋pok 去, 

係有特別意義o架~~



不過今次因為就結婚紀念日, 

所以早咗去,

發現京都有好多郊外地方啲葉只係啱啱變紅,

得好少好少~~

所以大家留意如果想去京都睇紅葉, 

就要十一月中至尾~~

其實當年我哋都係十一月中先至去,

點解pok 媽今次會咁「醒」o架呢?

唔緊要啦~~

睇少少囉~~



Day 3

bye bye 大阪, hello 京都

同呢個咁靚o既 CITY VIEW 講 BYE BYE~~



懶瞓豬pok 姐唔肯起身~~

嚴重 behind schedule, 搞到勁晏先至出發~~


是日早餐: 每次去日本都要食DOUTOR~~



上面嗰個cheese toast 係 pok 嗌o架~~
我問左佢幾次, 
係咪淨係要芝士, 唔要芝士火腿...
佢都話係,
好啦~~咁ORDER啦~~
點知.....超好味呀呀呀呀~~
返屋企要自己整先!!


抹茶鮮奶真係好好味呀~~
飲咁多次都唔厭!

搭火車出發~~
(搞到點幾鐘先出發~~0徒晒啲時間~~~)

半粒鐘就到~~快!!


真係好鐘意影日本啲車站~~


眼瞓到標晒眼水!


睇街景睇得好開心~~


京都間酒店好靚呀!!
今次住車站後面o既 New Miyako Hotel 
地點又係非常近車站, 又近巴士站,
方便到暈!!
呢間Twin bed 房好寬敞啊~~
10個正~~


搭巴士出發~~
(有人畀人縱壞, 仲食緊咀咀)


少少紅葉,
真係好少~~


上次冇去到金閣寺,
今次第一站就GO~~


呢個角落已經係比較多紅葉~~


好金呀!!~

途人幫我哋影~~
呢個時候, 有人已經勁扭計要瞓晏覺~~


金閣寺其實冇乜嘢睇o架咋~~
就係呢個金到好燦眼o既金色寺廟~~



周邊有啲古代日式建築咁囉~~


個金塔真係keep得好好~~上次冇去到,
今次補番~~



呢個時候~~
有人敵不過睡魔~~

但係圍住個寺原來有一段路要上上落落樓梯~~
瞓著覺o既pok起唔到身行~
惟有~~
「強人是你, 能飛天遁地.......」啦!!


辛苦你喇~~爸爸!!

feel 唔 feel 到嗰股氣........?


五點幾出番車站, 個天都黑齊咁滯lu~~
順道睇一睇呢個京都鐵塔~~



有人瞓醒要醫肚~~
鯨吞成個蛋糕!!!


呢間喺車站商店街o既cafe 啲bakery 好正~~
特別係pok姐前面嗰個朱古力牛角包~~
超級好味~~

酒店後面有個勁大的aeon mall~
shopping 的好地方~~


嘩~~中計鳥~~
會行到人腳軟o既 toy r us & babies r us~~

pok 當然行到唔捨得走啦~~
不過佢齋睇冇扭買嘢喎!!
good girl~~

話說呢日係pok爸pok媽結婚紀念日~~
但又行得太攰唔想周圍去,
就喺酒店食好少少~~

呢個日式 set 都幾豐富~~
food ok 啦~~
不過唔會食下次囉~~

很正常的餐廳~~


媽咪我又想搽 
(其實係想搗亂~~)


難得正經


呢晚pok姐真係好曳~~曳到我想罰佢企~~
成日想落地周圍搞嘢~~
仲拎起把牛油刀想劈我!!
哼!!
咪畀佢外表呃到!!
嬲到我返上房簡直唔啋佢~~


你睇佢個樣幾衰吖~~


曳人樣!!


不過我都忍唔住笑~~


錫番我就得喇咩??


實在太搞笑鳥!!
周年紀念日就咁就過咗喇~~
咁就5年~~!!
咁就生咗兩件!!


真係唔知當中有幾多句可以做得到~
做得到又可以維持到幾耐?
唔知o架~~
大家一起努力吧!!
爸爸, i love U~~
多謝你忍耐咗我咁多年,
有時呢, 我真係覺得呢個老公無嘢可以投訴,
你對我好過對自己~~
有時呢, 又激到我道氣頂到上喉嚨~~

希望下次再去日本唔使等5年吖唔該!!
最好一年去兩次換季~~
hahaha~~







 







留言

  1. 我都想我5週年時有2件~~~~~日本很久沒去了~~~有點想念.

    回覆刪除
  2. 好美的紅葉,好漂亮的BABY,好有意義的旅行,祝全家幸福快樂永遠~~

    回覆刪除
  3. 美樂人生 Wwai Wai's Piano2012年11月17日 下午8:18

    Thanks for sharing ! Very warm ~

    回覆刪除
  4. Lady Apple 蘋女郎2012年11月17日 下午10:49

    happy family!! 好羡慕哦~~

    回覆刪除
  5. 幸福就在這些點點滴滴的生活裡,不是金錢所能買到!

    回覆刪除
  6. POK媽,,完全感受到你既幸福~~~~
    [版主回覆03/30/2013 00:24:29]Thank you ar 咖哩媽!

    回覆刪除

發佈留言