2012 京都大阪親子之旅 Day 4 Part 1 (行程豐富, 分兩part)



Day 4 (PART 1) 嵐山淺遊 + 嵯峨野列車

一早預咗大阪只係畀POK媽SHOPPING吓同埋方便去機場~~

所以京都節目係豐富啲~~

是日節目好豐富,

唔係刻意, 只係京都去每個地方其實都唔使搭好遠車程,

所以可以去好多地方~~


又係倒X咁早起身,
冇乜MOOD~~
仲有啲啲脾氣~~

佢好似有心事呀!!

只係搭左15分鐘就到嵐山站~~


點知愈行愈唔對路~~
落~~雨~~呀~~~



我哋惟有呢埋係車站度避雨~~

一早買咗個便當, 冇諗過咁快食,

不過咁大雨冇乜好做又有啲肚餓~~

就忍唔住食咗先~~


好豐富~~真係幾好味o架!! 不過都唔平啊~~
成$110港紙一個~
好彩我同POK爸都唔大食,
一個兩份食都夠~~勁慳!

pok 姐點會食正經便當呢?
喺車站sweet box 買咗個聖誕限量版紅莓 donut 畀佢
又係好好味啊~~
有啲酸酸地, 唔膩~~
pok 姐自己食晒成個~~
請我食咗一啖咋!!


天父真係錫我哋~~
等咗一陣就停雨喇~~
剛好食晒啲嘢, 再出發!!


巧遇pok姐最鍾意o既minnie~


幾年冇嚟,
渡月橋冇乜點變~


變o既係我哋兩個~
多咗兩個~!


兩張都係pok姐幫我哋影! 勁!!

嵐山公園開始有少少紅葉...
有少少好過冇~~

同pok姐喺嵐山公園執咗啲紅葉送畀老師&同學仔~

嵐山公園真係好靚~~
影咗好多相~~

跟住就坐3點幾嗰班嵯峨野觀光車,
做很旅客的事!!


成程車風景都好靚~
遲啲葉變晒紅色更加靚~~
會畀啲紅葉重重包圍~
可惜而家太早喇~~
大部分都未變~~

不過單睇呢個河川都抵晒啦~~
好娘咁講句: 「真係心曠神怡呀!」



開始肚痛~~食埋份三文治先!!
(好郊遊 feel 呀!)

又係喺京都車站買,
真係好好味!! 件件都好有heart!!

oh~~pok 姐下晝三四點o既指定動作~
風景太靚, 照影!!

本來搭一程可以去嵯峨野~~
不過我哋原車番轉頭,
湊住pok姐 (仲要係瞓著咗o既pok姐!)
都係咪挑戰自己極限~~


坐呢架列車, 記住指明要坐五號車卡,
係半開放式,
睇風景正好多~

跟住返酒店放低POK姐~~
夜晚再出動!

(是日未完, 待續......)




留言

發佈留言