2012 京都大阪親子之旅 Day 4 Part 2

Day 4 (Part 2) Aeon Mall x 2 + Ninja Cafe


遺棄 POK 爸& POK 姐喺酒店,

自己竄出嚟去行街~~

(行到過鐘事後畀POK爸鬧爆~~)

呢間Aeon Mall 唔係酒店後面嗰間,

係喺京都五條,

要特登搭巴士去~~

↓     ↓     ↓

(網址)

http://kyotogojyo-aeonmall.com/index.jsp

點解?

因為有pok媽好鍾意o既cou cou (300yen 店) 囉~~

次次去日本都會去!

點知, 行到去目標已經飄移咗去睇其他嘢,

原來呢個mall 好多小朋友嘢賣,

童裝、玩具、精品

仲有kiddyland~~

基本上是一個師奶會好鍾意o既場!!

不認還須認!!


掛住睇呢間童裝, 過晒鐘~~

買咗幾對好可愛o既袜仔~~


衫褲裙仔就動輒要HKD 400-500一件, 太貴唔捨得買,

但係啲衫堅有型, 又可愛~~


仲有Mother Garden,

豬髀見到一定發狂,

早知摷醒佢帶埋佢嚟啦~~

跟住折返cou cou,

已經過晒鐘,

顧住速買冇影相, 買到成手都係嘢都係使咗HKD 4XX, 抵到喊!!

買完即刻返酒店報到~~


oh!! 點知返到酒店,

pok 爸塊面黑過鑊撈...

大概都係怪我掛住SHOPPING 唔理佢哋啦~~

佢話冇心情出去喎~~

我惟有帶住豬髀去酒店後面嗰個 Aeon Mall 玩吓「冒險樂園」,

等POK爸冷靜吓啦!

   

「冒險樂園」隔離原來有間專賣懷舊零食o既舖頭,

好多大家諗得到o既兒童拾趣都可以喺度搵到~

眼鏡聰明豆啦, 爆炸糖啦, 汽水糖啦, 唧唧冰啦~~

睇到豬髀唔捨得走,



我話, 好啦, 畀你喺呢間舖頭揀一樣啦!

點知, 豬髀揀極都唔係好啱心水,

直至佢見到呢set 懷舊玩具,

係一個雪櫃,

入面有好多雪櫃會出現o既嘢,


一拎住就話:「媽咪, 我想要呢個呀! 」

即時將手上面拎住嗰堆唔係好鍾意o既糖放低!!

(我心諗: 你使唔使咁識揀? 呢盒玩具差唔多係全間舖頭最貴嗰樣嘢!!!)

盛惠1680yen!!



豬髀最鍾意玩廚房玩具~~

好難抗拒到~~

之後就去咗「冒險樂園」~~

入面好多機動遊戲都係香港冒險樂園見慣見熟,

不過個樣華麗少少同埋新淨少少~~


好多用麵包超人做包裝o既機動遊戲啊~~

不過睇嚟豬髀對麵包超人冇乜太大感覺~~

佢都係鍾意minnie多啲~~



玩玩吓pok爸終於嚟接番我哋~~

一齊去食飯~~

去咗pok爸一早話想去o既Ninja Cafe,

http://www.ninja-kyoto.com/index.html

去到已經差唔多十點,

好彩未閂門~~


一入門口,

忍者會帶我哋行過一條秘道,

我哋抱住豬髀,

不過佢都有少少驚~~

坐低 order 咗個二人晚餐~~

有啲菜式加入咗忍者O既元素~~


飛標餅乾, 點cheese食, 味道ok啦~~

不過幾好玩!!


豬髀唔入戲~~


個湯係成個餐最特別之處,

有個忍者即場用一塊400度高溫o既石頭,

整個有冬蔭功 feel o既豆乳豬肉湯~~

好味!!


之後幾度菜就冇乜驚喜,

比較普通o既日本菜式~~

最後呢兩個甜品就好有心思,

一個好似盆景咁o既,

係木糠雪糕嚟o架~~

下面有呍呢拿, 綠茶, 芝麻雪糕~~



仲有呢隻好得意o既青蛙仔mousse cake~~


豬髀勁鍾意啊~~


最搞笑係食到最後,

會有個Ninja Master 嚟表演魔術~~

呢個熊貓mask係Ninja Master送畀豬髀o既禮物~~


勁開心呀!!

臨走發現天花有隻鹽蛇~~

原來係假o架~~


臨走ninja 姐姐仲拉布歡送我哋,

成個experience真係好開心啊~~


(待續.....)


留言

  1. 响 cou cou 買左D乜呀? 可唔可以post 張相响 Facebook share 吓? Thanks!
    [版主回覆11/28/2012 01:14:58]好呀~~遲啲等我gather返佢哋影張相~~
    其實冇乜特別, 都係筷子, 洗碗用o既手套, 啲兜兜盒盒, 毛巾咁囉~~
    其實我成日都會上佢個網睇吓有咩新嘢~~明明冇得去都要睇~~哈哈!

    回覆刪除
  2. 火鳳凰 .. 蜜瓜姨姨﹖2012年11月27日 上午10:48

    係呀係呀, 我都剛去完大阪, 都去左一個aeon mall, 又係去搵coucou, 呵呵, 我好明白, 我行到唔想走~~哈哈
    [版主回覆11/28/2012 01:12:43]最開心係唔使諗, 狂掃都好抵, 啲嘢又靚!!
    大阪唔知邊間近我酒店, 所以索性搵京都嗰間~~得一間易搵啲~

    回覆刪除
  3. POK 爸的心情都明白的, 一個男人對住一個小朋友, 又唔係看慣果種情又幾慘, 所以我們出外旅行就多數一起出, 最多, 小朋友在車仔瞓. 所以我們點都會帶車仔, 仲要係舒服的大車.
    [版主回覆11/28/2012 01:11:17]係啦! 早知唔自己去~~我以為好快返!

    回覆刪除
  4. 言語治療師加英文教師Carley2012年11月29日 上午10:39

    日本真是個好地方,百去不厭的!

    回覆刪除

發佈留言