戒咀持久戰



有追開pok姐news,

都知道pok姐成3歲人都未戒甩嗰鋪癮~

好似講到pok姐係毒后咁!



其實pok姐啜奶咀o既行為,

同埋睇佢對個咀咀o既依賴,

同毒后真係冇乜分別~~



本來我覺得小朋友食咀咀,

如果冇乜壞影響,

啜吓無妨,

不過麻麻話pok姐啲牙開始有向前傾o既跡象,

縱容事小,

變哨牙妹事大!

於是pok媽今次真係下定決心要幫佢搣甩呢鋪癮!



點戒?

咪趁佢心情好靚嗰陣同佢講...

豬髀...你大個女喇,

唔好啜咀咀喇,

會變哨牙妹o架!

果然係我個女!

一聽到會變哨牙妹,

即刻乖乖墮入我設下o既圈套~~



「不如掉咗佢啦~~」

「好呀! 我以後唔食咀咀!」

於是即時進行一個簡單而隆重o既掉咀咀儀式!!

掉咗之後, 仲好肯定咁話: 「以後唔食咀咀!」



唔~~頭兩晚只係嗌吓,

講完道理照瞓,

相安無事~

(有時喺麻麻度瞓~唔知有冇偷嗒~~)

我心諗:「咁就戒咗?! 唔係咁益我呀?」

果然! 天父真係冇咁益我~~

問題嚟喇~~



近幾晚瞓到半夜,

毒后都發噩夢喊醒~~

醒咗就狂哭,

呼天搶地~~

好陰公豬o架~~

一時又話 da da 搶佢玩具,

一時又話爸爸整佢件衫,

晚晚都有新故事!!

好明顯,

有對無知o既父母,

嚴重低估咗個奶咀對佢o既重要性~~




尋晚,

驚佢嘈醒da da,

無奈之下,

惟有畀 da da 嗰個佢啜兩下,

嘩~~

佢好似以前啲褔晉吸福壽膏咁...

嗰個吸毒樣真係太太太徐子珊喇~~




求先,

又喊醒喇~~

問佢做乜喊呀?

又唔講!!

死都唔講~~

淨係喺度喊,

喊完又再喊,

喊喊喊....

仲要自己作啲咳出嚟,

夾硬咳親條氣管~~

咳到嘔!!

嘔污糟晒張被~~




朝早五點半呀大佬!

簡直將我同pok爸推向懸崖邊,


真係想將佢推入房,

閂埋門,

自己去瞓覺~~

當然!

咁樣係好蠢o既做法~

只會喊得更厲害,

同埋會令佢留下陰影~



所以,

我哋惟有等佢喊得冇咁犀利嗰陣,

問佢係咪想要咀咀呀?

(擰頭)



明明就係!

再問:「係咪想食咀咀, 但係又覺得自己大個女, 唔可以再食呀?」

(點頭!)

呼.......



well~~fine!!



女呀!

我都知你乖~~

自己都覺得唔可以再啜~~

但係我真係幫你唔到~~

要你自己用意志力剋服呢個心魔啦~~


唔知仲要發幾多晚噩夢,

先至可以戒甩呢?

仲難過 da da 戒夜奶!

呢對無知o既父母都係想有覺好瞓啫~~

呢個願望真係咁難實現?







留言

  1. 過渡期黎既,通常一個星期就ok架啦. 我也是過來人, 剛剛先幫完2個小朋友戒呀! 你同pok pok同全家人都忍一忍啦! 我依家諗返起其實都唔難戒. 加油呀!

    回覆刪除
  2. 加油呀Pok媽, 挨多陣就上岸...........我個囡戒o左之後到e家好間唔中夜晚都大喊, 不過屋企冇晒朵, 只可以拍拍佢叫佢繼續訓~

    回覆刪除
  3. 唔可以!!!唔可以!!!3歲了!

    回覆刪除
  4. 我細個個陣都食奶咀食到好大, 應該都有3歲啦 (我記得同媽媽去超市買奶咀俾收銀姐姐笑我咁大仲食奶咀)
    我仲成日咬穿哂D奶咀要買過新ge, 激到阿媽好嬲!
    有一晚佢發脾氣mun走我個奶咀塞左條手巾仔入我個口 .__.
    之後我覺得條手巾仔好難食, 就戒左奶咀啦

    回覆刪除
  5. 我囡囡之前都係好依賴咀咀. 喺屋企有少少倦意 - 必食. 坐車 - 必食, 就算知道嫲嫲鬧都只係喺嫲嫲面前唔食 (但試過去我家姐屋企幾日嘅午睡, 姐夫唔記得比佢, 佢又唔敢問, 喺冇咀咀嘅情況下瞓著了)..... 直到家長日我哋同老師提及要戒奶咀嘅問題, 老師當日就同囡囡講, 囡囡返到屋企就主動話唔食奶咀 ..... 至止之後就同咀咀 bye bye 了

    回覆刪除

發佈留言