假日好去處 - 觀塘海濱花園





 香港地可以HEA o既地方真係愈嚟愈少,

自從豉油痕攻陷咗呢度每吋土地,

假日連商場都好少去,

pok 爸 & pok媽都好怕多人o既地方,

所以惟有成日喺屋企~~

不過pok & da 叉足電成日喺屋企都唔係辦法,

所以呢排每個禮拜日都好想搵啲地方去~~

某個星期日我哋就去咗觀塘海濱花園~~

之前幫朋友影pre-wedding已經嚟過幾次, 同 pok & da 嚟仲係第一次啫~~



難得好天氣~~

由於pok爸好想影magic hour,

所以等到下晝四五點先至去,

da da 又等到懞豬豬咁o既樣,

勁想瞓覺~~




一去到公園, 

da da 就瞓著喇~~

真係浪費~~

da da 而家真係無時無刻都好需要大片地方畀佢周圍走~~

可惜啊~~


pok 爸惟有影我同pok姐啦~~pose王又出現~~



真正pose王其實係我~~ 




星期日奉旨樣衰衰唔化妝唔戴con~~照影!!


太愛呢大片木板~~


又扮o靚模, 仲要唔係普通嗰種o靚模~~

高登男唔好太噴血, 呢位名副其實真係"BB" 嚟啫~~


斜陽裏氣魄更壯, 斜陽落下豬仔瞓到天矇光~~




公園另一邊有噴水孔, 

從地下噴啲氣同少少水出嚟, 

豬髀開心到跑個不停~~

放電之最佳地點!!




pok 爸 & pok 姐仲上演一幕娘到爆斜陽下飛奔相遇的戲碼~~

嘔~~



其他設施又係好多人....

冇乜點影~~

不過相信呢度係一個龍友熱點, 

影小背心女仔又有, 影婚紗相又有, 影小朋友又有~~

同埋我最愛係嗰套大音響組合, 

播啲 80s歌, 

仲會將歌名用 projector 打上去天橋底~~

真係是日一大收穫~~

呢度冇乜嘢玩o架咋~~

不過pok姐放完電真係大滿足~~

好過呢喺商場咁悶吖~~

呢種滿足仲係完全免費添~~







































 

留言

  1. 好正呀 D 相, 果日風和日麗, 難怪DADA 豬咁好訓啦~

    哈哈~

    另外, POK POK 真係高左好多呀~~~
    好大個女呢 ^.^
    [版主回覆04/15/2013 23:06:21]Thank you Viviana~~
    pok姐而家97cm 左右啦~

    回覆刪除
  2. Pok媽呢個真係一個好地方! 多謝您的好介紹!

    咁請問您地當日係咪揸車? 知唔知可以泊邊處停車場呢?唔該?
    [版主回覆04/16/2013 23:33:25]冇駕車呀, 附近係觀塘工業區, 工廠大廈有停車場, 或者要泊咪表~~

    回覆刪除
  3. 好正,等我帶肥妹去煎

    回覆刪除
  4. 係我公司後面咋 , 而來咁靚我都吾知
    [版主回覆05/23/2013 18:38:45]好靚O架~~不過平時自己唔會去咋嘛~~通常都係龍友同埋影PRE WEDDING 人士~~

    回覆刪除

發佈留言