減肥大計之減肥不捱餓 - 水果篇

oh~~可能我表達能力差~~

令大家有個美麗的誤會,

以為我仲有嘢留番唔share~

其實關於飲食習慣,

我已經share 得七七八八o架喇~~

所以唔好private message 問我秘技,

冇o架~~

如果想跟我一模一樣咁減法,

咁就要去上堂先至做得到~

(需要健康減肥班資料私留啦!)



喂喂喂........唔好啫咀住啦,

聽埋我講先!!

因為之前一篇打唔晒咁多資料

等我逐啲嚟詳細再講吓~~

重溫吓每餐個次序:

1拳頭份量的水果 --> 1拳頭份量的蔬菜 --> 1拳頭份量的蛋白質 --> 掌心窩位份量的澱粉質

首先係每餐第一part,

水果

好多生果都得~~

蘋果, 橙, 奇異果, 梨, 火龍果, 士多啤梨, 石榴, 番石榴, 布冧, 蓮霧等等

好多選擇喎!

太甜o既生果就唔好食咁多喇~~

例如西瓜, 有時真係會好甜, 咁份量唔該減半~!

plant31

咁有咩生果係唔好呢?

NO 鮮果汁 (要飲好多先夠纖維, 同埋會唔覺意飲多咗果糖)

NO 芒果, 菠蘿, 提子, 車厘子, 哈蜜瓜, 蜜瓜, 棗, 荔枝龍眼, 柿, 木瓜, 楊桃, 香蕉, 西柚

(原因, 果糖太多!)

另外就係....

MUST NOT 水果乾, 水果罐頭, 牛油果, 榴槤


咁又有人會問喇~~

點解一定要第一樣食咗生果先呢?

我習慣飯後果O架喎!

幫助消化吖嘛!

咁就係錯錯錯錯錯啦!!

5個錯~~


因為生果只需要一個小時就消化完畢,

而肉類就需要四小時.....

如果你食咗肉、澱粉質先, 生果在後, 

咁你諗諗啲生果要等啲肉同澱粉質消化完先至到佢哋消化,

生果擺喺個胃度咁耐會點呢?

咪開始腐化囉~~

你試吓將個食過o既蘋果 (仲要加埋口水胃液) 擺喺枱三個鐘吖, 

睇吓會點?!



咁佢留喺個胃o既時間長咗,


一耐咗就會產生一啲唔好o既物質出嚟~~

咁腸胃點會好呢?

食開飯後果嗰啲,

不妨諗諗改一改個習慣喇~~

生果講完!

(........待續)


留言

  1. 可唔可以飲野,例如鮮奶或奶茶等;如果可以應該幾時飲最好,謝謝!
    [bmw回覆05/24/2013 22:58:39]
    [版主回覆05/24/2013 15:41:23]可以飲熱檸茶/水, 唔加糖
    除非你 SURE 奶茶咖啡係用skimmed milk,
    否則最好唔飲! 飲水啦~
    戒所有汽水及含糖飲品
    因為呢個往往係致肥o既原因之一。

    回覆刪除
  2. 我呢,淨係睇dada 可愛样,skip 左內容,pokma ,sorry wakaaaa
    [版主回覆05/25/2013 12:10:22]係呀~~如果你冇需要減肥, 咪睇吓DA DA 囉~~唔會悶親大家!!

    回覆刪除
  3. DADA點解你咁可愛,搞到我都冇心機睇POK媽D內容,哈哈!
    [版主回覆05/25/2013 12:09:50]hahaha~~我驚內容悶親大家吖嘛~~

    回覆刪除
  4. 我需要減肥,又有dada可愛豬樣,呢篇blog好正啊!!
    [版主回覆05/26/2013 01:07:17]Thanks Cheryl~

    回覆刪除
  5. Pok媽, 呢篇blog太正喇! 有減肥資料又有cute到爆嘅DaDa, 呢輯相張張都好得吖, 尤其係佢送飛吻嗰張~
    [版主回覆05/27/2013 18:17:12]Thanks thanks Emily~~ 資料性O既內容 驚大家悶丫嘛~~HEHE~~

    回覆刪除
  6. 你好.....對呢個減肥方法好有興趣...但係我想問下咁樣食法係要食幾耐??係唔係一個個cycle咁食呢??
    同埋想知個公司名....thanks so much!!!!

    ps....加油呀
    [版主回覆05/29/2013 11:35:18]Dear HK,
    Please leave your mobile in private message. Will contact you ASAP.
    Thanks!

    回覆刪除
  7. 愛樂。音樂室。Fani*2013年5月29日 下午12:04

    seems great:)!

    回覆刪除
  8. 真是太可愛了!
    [版主回覆05/30/2013 00:04:40]Thanks ar !

    回覆刪除
  9. 宜家先知生果應該飯前食
    [版主回覆05/31/2013 00:47:18]係呀!! 呢個TIPS 好有用呀! 不嬲飯後果O架嘛~~
    而家飯前食, 腸胃VERY GOOD 呀~

    回覆刪除
  10. 言語治療師加英文教師Carley2013年5月31日 上午10:37

    小朋友好可愛!

    回覆刪除
  11. 多謝提醒呀 原來飯後果5系真系飯後先食
    咁我依加知道啦 哈哈 ^o^

    回覆刪除
  12. 你D小朋友都好得意呀!! =]
    多謝你既資訊

    我岩岩開左個blog, 可唔可以支持下我呀?
    [版主回覆06/02/2013 00:42:53]SURE LA!

    回覆刪除
  13. 想問有冇話睡前肚餓可否食野呢?我成日好夜訓架!thx!!
    [Lotion回覆06/03/2013 16:03:45]Thanks!^^
    [版主回覆06/02/2013 00:42:36]可以! 烚隻蛋白食啦! NO 澱粉質~

    回覆刪除
  14. 前来探你,午安!

    回覆刪除
  15. 你D小朋友很可爱

    回覆刪除
  16. thank you so much for your sharing, I will start to try on Tuesday.

    回覆刪除
  17. 減肥其實我都一直有做...我的方法係參考台灣的一名名為BLOGGER 花猴的,,,要斷晒澱粉><對於咁鐘意食包呀粉面的我黎講真係比較難><我見你個食譜都可以食少少澱粉...係咪都可以食下米粉/飯咁??好似都幾OK WOR咁~~
    [版主回覆06/07/2013 01:23:25]係呀! 澱粉質入面好多營養, 其實係唔可以唔食O架, 只係唔好食咁多囉!
    以前我食一碗, 而家因為澱粉質擺最後, 所以食幾啖都夠! 又會襟飽啲~~要食O架~

    回覆刪除

發佈留言