好朋友的婚禮



POK 媽對上一次做姊妹,

已經係幾年前喇~~

可能太耐冇做姊妹, 心情有啲緊張~~

今次更特別o既係~~

pok 媽做埋「好命婆」,

幫好朋友 V 上頭~~




我地冇拜神呀~~

但係傳統習俗,

就跟吓囉~~HEHE~~

POK 媽最鍾意玩呢啲傳統嘢~~

真係講番起都有啲興奮~~

你咪睇我笑得咁開心~~

其實有啲緊張!

呵呵~~



緊張到竟然將二梳同三梳嗰句調轉咗~~



真輪盡!!

好彩新娘唔介意~~




係咪好青春呢??

我哋夾埋有5個細路o架喇~~

睇唔出呢~~

hehehe~~~~


今次姊妹THEME COLOR 係深紫色,

原因只有一個~~

本來愈深色愈好,

但係冇理由著黑 / 藍色,

最後揀咗深紫色~~

等自己睇落冇咁肥~~

HAHAHA~~

一個字.......

靚靚靚靚靚靚~~~~~~

(六個字先啱~~)


新娘出場~~

一個字~~

正正正正正正正正正正........

(十個字先啱~~)

有樣嘢不得不提~~

pok 媽雖然做西式婚紗晚裝,

其實我最最最鍾意係褂look,

女仔出嫁總要著一次~~

當年pok 媽著起件褂,

真係有一種「我要出嫁喇!」o既感動,

婚紗o既感覺反而冇咁大~~

可能 pre wedding 有著過啦~~



日頭忙忙碌碌就過咗~~

夜晚 pok 媽搵咗 foi wedding in-house makeup artist Janis Chiu 出動~~

幫姊妹們SET頭兼化妝~~


多謝JANIS 化得我哋咁靚~~

如果大家未搵新娘化妝,

可以去FOI WEDDING 搵JANIS 試妝呀~~

手勢超好的~~

嚟緊仲會RELEASE多啲JANIS O既作品!!!

好期待!!


登凳........

實不相瞞,

今次做姊妹POK媽冇買新裙,

著番 8 年前嗰條裙,

(竟然仲喺度!)

(當年102磅ONLY!)

當時又係做姊妹~~

大拿拿 8 年後仲著到~~

(當然都有豬腩肉突出嚟!)

但係仲著得番~~

令我感動到想喊~~~

真係好多謝個減肥班~~

令我有番晒自信心!!

(對白好似賣緊纖型廣告, 但係著得番條裙嗰刻, 我的確有一刻想落淚!~~)




POK 媽同姊妹們當晚除咗做姊妹,

仲負責整RECEPTION的DECORATION~~



SEE WHAT WE HAVE DONE?!

整完之後自己好有成功感~~



太愛漂亮的東西!!!~~

多謝 V 咁鍾意呢個DECORATION~~

總算功得圓滿~~


仲有pok 姐契媽的DIY 糖霜蛋糕~~

又ELEGANT, 又靚, 又香噴噴~~

坐喺RECEPTION 成晚都聞到糖霜的氣味~~

4D 享受~!!

EAST MEETS WEST?

HAHA~~


之前一晚擺喺酒店房~~

好似係間房本身有O既DECORATION 咁~~



仲有介紹吓新娘 V 當晚o既頭花都好靚~~

係之前一日專登落花墟買,

真係有好多好特別o既鮮花,

想靚不妨結婚之前一日去花墟走一轉,

有好多意外收獲~~

本身諗住買牡丹, 點知唔啱季節冇乜選擇~~


啲繡球顏色多得目不暇給,

最後揀咗呢個顏色,

紫色又帶啲粉紅又帶啲綠色,

真係靚到唔識形容啊~~


仲有呢種.....

就係武俠小說成日見到o既「天山雪蓮」~~

(個名係咪真冇查正喎!! 反正呢個花舖改o既名都幾有娛樂性吖~~hahahah~~)

白色花瓣之中又帶有淡紫色o既花蕊~~

好清雅,

(唔知係咪夏天先至有?)

好啱襯婚紗look呀~~

total 買咗成四五種花,

夾埋都係$200左右~~

強烈推介!!

不過通常結婚之前一日都好忙碌~~

好得閒先至去搵啦~~



仲未完喎~~

話說當日又係 pok 媽堂細佬的大日子,

所以要趕兩場~~

IMG_1751
pok 爸so sweet,

帶住pok 姐代妻出席先~~

pok 媽後來加入~~

咁悶都肯~~

真係抵錫~~


pok 姐超眼瞓,

有個堂舅父成日質糖呀....甜嘢呀.....橙汁呀.....畀佢~~

唔知係咪咁搞到佢sugar high~~

成晚不耐煩走嚟走去,

最搞笑堂舅父飲醉酒,

懷疑佢當咗pok姐係女朋友~~

攬住pok姐話:「我好鍾意你呀! 我永遠愛你!!」



笑到我收唔到聲~~

hahahahahahaha~~~


又係呢個表情~~

有冇個靚啲o架?!

又忙碌又開心又感動的一日

由pok姐呢張爸媽小團圓作結喇~~

pok 姐o既攝影技術愈嚟愈靠得住喎~~

















留言

  1. Pok ma,想問妳件珠珠紫色紗披肩邊度買架?
    [版主回覆07/07/2013 20:48:36]喺中環一間BOUTIQUE 買, 買咗好耐喇, 而家間SHOP冇咗喇~~

    回覆刪除
  2. 一個字......索 !

    回覆刪除

發佈留言