陳豪呀~~

話說.......上個禮拜o既其中一日,

有個恆隆地產 launch 新制服 event ........

咁呢個 event 同《pok家生活軼事》有咩關係呢?



冇!

咁關 pok pok & da da 咩事呢?

唔關!

咁 pok 媽做乜要講呢?

因為........因為........因為........



佢!!

就係因為個邀請函嘉賓欄有「陳豪」呢兩個字,

雖然POK 媽已經厭倦去人多擠迫O既PRESS EVENT,

就係因為可以見到陳豪~~

唔理畀人踐踏我對腳,

唔怕畀相機硬哨我個頭~~

唔怕聞到啲PHOTOGRAPHER 一身臭汗~~

都誓要去.........入刀山.........



我幾欣賞今次EVENT 呢個場地設計,

喺中環鬧市搭咗個T台,

由渣打銀行大廈入面行到出去德輔道中高台位置,

路人同坐巴士o既人都睇得好清楚,

同埋好切合新制服o既主題~~


制服係由香港本地designer lu lu cheung 設計~~

好簡約, 有時尚感, 唔老土, 唔會有多餘o既details~~

清爽利落~~





原來大肚婆職員都照顧埋~~

design 好簡單好靚~~

可見lu lu 功力深厚~~

大家估吓呢個model 係真大肚定扮大肚?!



估中冇獎~~

同埋我都唔知答案~~





等咗好耐, 企到腳軟, 終於等到佢~~

陳豪呀~~~~~~~~~~~~


陳...........陳...........陳.......陳豪呀!!

一個字! 好型! (兩個字先啱!)

啲相自己影, 係咁上下囉~~

咪怪我~~

我部iphone 咋~~

邊夠啲單反嚟呀?!



feel 唔 feel 到? 喺我前幾步咋~~

正~~~正~~~正~~



有冇心跳的感覺??

hm.........唔話你知!!



完咗cat walk, 仲有架開蓬電車安排咗喺德輔道中駛過~~

真係夠晒高調~~


oh~~今次小禮物係綠悠悠o既macaron, 不過可能我見到陳豪興奮得滯, 壓碎咗少少~~

pok 姐都唔係幾介意~~

照食!!


今次呢啲新o既員工制服會喺恆隆旗下所有商場都會見到, 原來中國嗰啲恆隆商場都會見~~

**p.s. 雖然唔係好關我事, 但係都算重拾番pok 媽做記者時代o既生涯,

記番起以前成日留連呢啲 press event o既生活~~

有啲懷念, 但亦都好啲慶幸已經唔使再日日去, 因為真係好多人好擠迫好易畀人踩爛對腳~~

久唔久去一次就足夠喇~~











留言

  1. Woo …呀Mo 超型呀😍😝😘

    回覆刪除
  2. POK 媽為咗陳豪去迫~

    回覆刪除
  3. 好羨慕欣微~

    回覆刪除
  4. 好叻呀, 影到咁清楚, 我都好同意, 迫都要去架啦, 陳豪 ..wor

    回覆刪除
  5. 仲以為你有親近機會去接觸陳豪tim,呢個世界又少個筍盤啦

    回覆刪除

發佈留言