麥當勞 x Hello Kitty 馬戲團

呢個暑假, POK 家好多禮物收,

多謝晒各位PR 的邀請同埋禮物~~

不過有啲活動POK 家參加唔到~~

一來POK媽要看舖要返工, 冇得去,

二來POK家冇車, 去邊度都的住兩隻豬搭的士,

所以地點o既方便程度同距離, 係主要考慮因素~~

真係唔好意思啊~~

講番正題~



多謝PR AGENCY 送呢套HELLO KITTY 馬戲團畀我哋,

太耐冇收禮物,

有啲興奮~~

POK 媽平時都好少儲公仔,

就算之前有儲,

都因為搬咗幾次屋而被迫放棄~~

最有紀念價值嗰套,

係好多年前pok爸追pok 媽時,

差不多成個月日日食麥當勞幫我換o既一套 disney 公仔~~

真係好鍾意,

但奈何真係冇位擺~~

喺娘家度已經唔知擺咗去邊~~

pok 爸唔好嬲,

因為隔咗咁多年........

我仲記得你呢份心意~~

值得o既!!~係咪?!

hahaha.........

又離咗題~~

講番hello kitty circus~~

扮相好可愛呀~~~


同最鍾意o既minnie 平起平坐~

pok 姐最鍾意空中飛人kitty

咪又係因為最多粉紅色囉~~

(鍾意粉紅色係咪女仔必經階段?!)



我最鍾意炮旦飛人~~

好有型!!


da da 一見到佢~~

係咁嗌象象~~

我假設佢最鍾意象象~~

原來象象係特別版~~

要買 full set 先至有~~



隨full set 附送馬戲團立體書~~


同埋字母flash card~~

design 好colorful 好可愛.........

pok 姐可以學吓生字~~


對於da da 嚟講,

冇乜特別~~

都係多幾隻公仔畀佢掟吓咁囉~~



做咩迫我飲奶嗰陣同呢幾隻嘢影相呀......媽咪?!


因為真係好靚吖嘛~~



原來魔術師kitty 係夜晚食麥記先有得換~~



仲有炮旦飛人係要嗌麥麥送先至可以換到~~

堂食冇o架!!

http://www.mcdonalds.com.hk/ch/promotions/hellokitty/

想知多啲詳情就去上面呢個網址睇睇啦!!



呵呵~~其實小丑都 ok 靚~~


曾經有一段時間,

pok 媽好憎任何character,

自從pok 姐出世之後,

pok 媽已經同hello kitty 化敵為友~~

因為我o既大敵, 其實係 minnie !!

不過而家已經全屋都係了~~

(唔係嗰啲乜公主物公主已經係萬幸了!!)

咁你話我係咪應該同kitty 做番朋友呢?!

hahahaha~~






























留言