IKEA 2014 Catalogue發布會

pok ma 絕對係 IKEA 擁躉

因為租屋住,

傢俬一定唔會訂造,

又唔鍾意阿媽年代嗰類木製傢俬,

要望落modern + hip + 唔娘,

價錢又平又多選擇的話,

市場幾乎只有IKEA,

每年派 catalogue 我都會好期待信箱,
 
以前IKEA catalogue 只係喺街派, 

而家直情送到去信箱,

覆蓋9成以上住宅,

呢個市場策略真係好勁呀,

大部份家庭一定睇到!

2014 catalogue 出咗喇~~

今次比以往特別, 

參加咗IKEA搞的BLOGGER EVENT,

親自去率先攞~~

仲有得第一時間現場參觀新傢俬擺設~~

由於係放工之後, 

冇帶POK & DA 去~~

單拖~~

率先試IKEA RESTAURANT 新菜式!!

(我成日去食O架~~不過真係好多多多人.......好難搵位O架!)


今次主題係健康菜式, 所以好多DISH都有蔬菜
好好味O既例如有羊架 (唔羶!), IKEA 貴極有限, 冇記錯好似$40左右, 抵到爛!!
仲有菠菜千層麵同黑椒咸豬手 (勁好味啊!),
都會陸續喺MEGA BOX IKEA RESTAURANT推出。
咁多嘢食, 食到好飽好滿足!
最後的甜品係紅桑莓CHEESE CAKE, 
面頭嗰層紅桑莓醬, 有得賣, 唔甜, 搽麵包會好好味。


CHEF 笑容幾親切?! HEHE~


(自己仔女冇去, 惟有影人哋個仔~~HAHAHA~~)


FEEL有幾好味嗎?

今年CATALOGUE 主題係小朋友, 


(唔記得影相, 去咗ikea 偷圖~~)

今年出咗好多啱有小朋友家庭O既傢俱同用品~


我最鍾意呢間用瓦通紙做O既舖頭,
只係$99.9咋~~
IKEA 好明白小朋友玩同一樣玩具唔會玩太耐,
唔使太耐用, 總之要啱玩, 
玩厭咗的話, 拎去廢紙回收都唔肉赤~~
好好O既設計!!


呢張梳化O既底座特登做低咗,
方便小朋友自行上落對腳唔使跨咁高,
仲有唔小心碌咗落地都冇咁傷~~
HAHAHA~~


呢張小朋友功課枱/玩樂枱, 
到小朋友大個小小, 唔再需要張枱,
可以拆走藍色枱腳部份,
變成一張矮少少o既茶几,
一物二用!


小朋友床仔, 唔記得係咪新嘢,
不過都值得講吓,
原本可以係一張好似泰式咁o既小朋友床,


反轉之後, 可以變成一張高架床,
下面就多咗個玩樂空間!

當日出席o既blogger,
都收到一份驚喜禮物,
呢份係另外一位blogger o既~


波點我like呀!
不過呢份都唔係我o既~


呢份就係pok 媽o架喇~~
ikea team 就住pok ma blog o既color tone 同style,
設計咗呢間屋仔畀我~~

果然係勁, feel到我鍾意簡約風+少少girlie elements!!
呢幅經典lace窗簾,
可以話陪伴住我成長,
由以前啱啱出嚟做嘢, 工作需要第一次買, 到而家屋企自用,
夾夾埋埋都唔記得買過幾多次~~
有情意結,
超級鍾意呀!!


屋身啲beige color 花花係手繪o架~~
使唔使咁有心思呀?!
拍爛手掌!!

到底入面係咩嚟o架?

好緊張呀~~


拆得未呀?


我又扮間屋~~



呀~~
surprise.........

press kit 好似一本功課簿~

原來係一set mini 客廳傢俬,
好得意呀!
新product 嚟o架!
有得賣~~

除咗愛不釋手, 我諗唔到其他caption!


幫貓貓搵到個家~


喺屋企飲杯茶食件餅!

IMG_5100
(唔好意思, 影到我隻腳!!) HAHAHA~~

嘩~~開party呀~~
仲有chef 添呀~~
特別留意書架上面, 係有擺設o架!! 
喺POK姐照料之下,
貓貓真幸福~~






留言

  1. 份玩具好CUTE呀!!!

    回覆刪除
  2. yahoo blog要結束了, 雖然我同你素未謀面, 但係一直有睇你個blog, 希望你一家以後都開開心心, 永遠幸福! 事業蒸蒸日上!
    [版主回覆08/31/2013 12:02:10]米米子, 謝謝支持! 我哋會搬去第二個BLOG平台O架~~
    密切留意公布啦!
    LIKE 咗FACEBOOK 未呀?

    回覆刪除
  3. 超級認同 "望落modern + hip + 唔娘, 價錢又平又多選擇的話, 市場幾乎只有IKEA"

    回覆刪除
  4. 我都like IKEA 呀! by the way , 你女女好得意呀!

    回覆刪除

發佈留言